Co ciekawego w wakacyjnym numerze magazynu „Brief”?

Tradycyjnie już wakacyjne wydanie magazynu „Brief” w całości poświęcone jest silnym markom. O sile marki, potrzebie spójnej filozofii przyświecającej działaniom oraz przekładaniu pasji na powodzenie w biznesie opowie Richard Branson, twórca Virgin Group. Zachęcamy do lektury!
Temat numeru: Silne marki
Wywiad z Richardem Bransonem, twórcą Virgin Group, który przeprowadził Grzegorz Kiszluk.
:: ::
W Briefingu m.in.:
Mocna marka w dobie cyfrowego konsumenta. „Marketing 4 Business” – Agnieszka Węglarz
Światowy Szczyt Kobiet. Ktoś kiedyś powiedział, że „Świat jest książką i ci, którzy nie podróżują, czytają tylko jedną stronę”…
mBank: czarny pas w bankowości… kolorowe pasy w logo. mBank dojrzewa i otwiera się na nowe grupy konsumentów…
:: ::
W Business Today m.in.:
Wszyscy jesteśmy batmanami. Prezentujemy „kreatywne sylwetki marek” przygotowane przez przedstawicieli agencji brandingowych i reklamowych.
Brazylijski hit sezonu. Łatwo je zauważyć. Noszą je zarówno plażowicze, jak i pracownicy niezobowiązani do przestrzegania ścisłego dress code’u. Gumowe klapki-japonki marki Havaianas zawojowały świat.
Nowoczesna bankowość. O nowych technologiach wykorzystywanych w zakresie bankowości, zmianach wizerunkowych PKO Banku Polskiego, a także współpracy banku z warszawską społecznością opowiada Tomasz Marszałł
:: ::
W Business Services m.in.:
Nie sprawdziły się czarne scenariusze. O celach nowego właściciela marki Frugo i o tym, co właściwie oznacza reaktywacja marki po latach, mówi Paulina Włodarska-Grodzińska.
Czy śni Ci się Biedronka? Wiele marek marzy o dystrybucji w sieciach dyskontowych, np. w Biedronce, bo to oznacza gigantyczną sprzedaż, rozwój biznesu i brak trosk. Przynajmniej na początku…
Y, czyli pokolenie ekspertów marketingowych. O tym, dlaczego Nike nie zdecydował się sponsorować Rihanny i czym różnią się przedstawiciele pokolenia Y w Polsce, Rosji czy Indiach, opowiada Mattias Behrer.
:: ::
W Brief Style:
Budowanie marki a’la Radio Maryja. „Następny poziom” Paweł Tkaczyk
Silna marka Pana Marka. „Gwoździem w mózg” Leszek Stafiej