Coloroffon z nową identyfikacją wizualną

102

Studio Coloroffon, po ponad pięciu latach na rynku, zmienia swój wizerunek i przechodzi rebranding. Towarzyszy mu rozbudowa struktur firmy oraz rozwój usług digitalizacyjnych.

Nowy logotyp oraz identyfikacja wizualna oddają wielowymiarowe zmiany, które w ciągu ponad pięciu lat zaszły w funkcjonowaniu studia. W tym czasie zrealizowaliśmy blisko trzy tysiące projektów dla branży reklamowej i filmowej. Kilkukrotnie zwiększyliśmy zatrudnienie, obecnie w studio pracuje blisko 50 producentów oraz artystów. Rozbudowujemy działy zajmujące się tworzeniem animacji oraz efektów specjalnych do filmów krótko i pełnometrażowych a także digitalizacją plików i usługami HDR.

Magdalena Widuch, prezes zarządu oraz właściciel Coloroffon

Nowa identyfikacja koncentruje się na uwypukleniu zakresu kompetencji studia: „color” – color grading, „off”- offline, „on” – online. Nawiązuje także do sedna pracy postprodukcyjnej, czyli obróbki materiałów wizualnych w ruchu, której efekt końcowy w dużej mierze zależy od cech fizycznych światła.

50 haslo 1

Myślą przewodnią nowej identyfikacji wizualnej jest progresja – zarówno ta dosłowna, czyli progresywne zmiany, które zaszły w studio na przestrzeni ostatnich lat, jak również mniej dosłowna, czyli nawiązująca do istoty ruchu i spektrum świetlnego. Korzystając z dwuwymiarowych, czarno-białych, statycznych elementów graficznych uchwyciliśmy sedno ruchu i koloru samego w sobie. Poprawiliśmy także czytelność samej nazwy w logotypie przekształcając go w formę jednego wyrazu.

Roland Lewiński, creative director w Coloroffon

Obecnie Coloroffon składa się z pięciu działów: postprodukcji (Joanna Myszor), zajmującego się realizacją projektów reklamowych; filmowego, koncentrującego się na pracy z branżą filmową (Aneta Wyszyńska-Uryś); animacyjnego (Waldemar Woźniak), online (Krzysztof Karnicki) oraz DI (Aneta Wyszyńska-Uryś).

Komentarze
Ładowanie...