Content Marketing: powstała grupa robocza w IAB Polska

W maju IAB Polska powołało do życia grupę roboczą content marketingu. Priorytetowym celem członków grupy będzie stworzenie Praktycznego Przewodnika Content Marketingu.
29 maja, w siedzibie IAB Polska, została powołana grupa robocza ds. content marketingu w skład której weszli przedstawiciele agencji oraz wydawców. Przez najbliższe tygodnie grupa będzie pracować nad Przewodnikiem Content Marketingu, który ma usystematyzować wiedzę na temat marketingu treści i stać się wyznacznikiem standardów działań content marketingowych. Inicjatorem grupy jest spółka LeadBullet S.A.
Content Marketing jest jednym z kluczowych obszarów współczesnej komunikacji, jednocześnie w Polsce na dynamicznym, ale wczesnym etapie rozwoju, co wiąże się z pewnym brakiem standaryzacji prowadzonych działań w tym obszarze. W związku z tym, zdecydowaliśmy się we współpracy z innymi członkami IAB Polska stworzyć dokument, który mamy nadzieję będzie pewnego rodzaju kompasem dla marketerów odpowiadających za kreację i promocję treści marek w sieci – informuje Włas Chorowiec, prezes i założyciel LeadBullet S.A. oraz szef grupy.
W dalszych planach grupa będzie pracowała nad projektami, których celem jest edukacja rynku na temat content marketingu i promowanie dobrych praktyk w tym obszarze.
::
LeadBullet podbija Wschód
::