...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

Coraz bliżej święta, czyli czas pomyśleć o prezentach dla pracowników i klientów

Niedawno powitaliśmy jesień, a wraz z nią grube swetry, dyniowe przysmaki i rozgrzewające herbaty. Podczas, gdy jedni wciąż próbują wycisnąć, ile się da z letnich oraz jesiennych integracji, inni przygotowują już oferty na imprezy końcoworoczne. Wiesz już co to oznacza? 3… 2… 1… Świąteczna gorączka - czas start!

Ostatni kwartał nie należy do najłatwiejszych – szczególnie dla wielu agencji oraz firm produkcyjnych i kurierskich, które prężnie działają, aby zdążyć z zamówieniami na czas. Jeśli zatem odpowiadasz za relacje z klientami i employer branding w firmie to najwyższy czas, aby pomyśleć o upominkach świątecznych. 

Poniżej przedstawiam kilka pomysłów, które mogą się przydać przy zbieraniu propozycji prezentów dla klientów i pracowników. 

 

  1. Kosze świąteczne 

To jeden z najbardziej uniwersalnych prezentów wręczanych zarówno klientom, jak i pracownikom. Zawartość takiego zestawu może być dowolnie modyfikowana, a więc dostosowana do preferencji obdarowanego, jak i do budżetu firmy. Często takie zestawy opierają się wyłącznie na słodyczach, dlatego warto wprowadzić w nie odrobinę różnorodności w postaci kawy, herbaty, konfitur czy też zestawu miodów. 

 

2. Słodycze 

Jak już mowa o koszach świątecznych i ich nieograniczonych możliwościach pod względem zawartości, nie można pomijać również słodyczy, które dzięki kreatywności producentów przybierają coraz to nowe i ciekawe oblicza! Myszka do komputera z czekolady dla programisty? Bombka-niespodzianka z różnymi słodkościami? Gorąca czekolada z piankami? A może ciasteczka korzenne w ciekawym opakowaniu nawiązującym do branży firmy? Możliwości jest naprawdę wiele – wystarczy trochę wyobraźni i dobry research 😉 

 

3. Kalendarze adwentowe 

To kolejna propozycja, która z roku na rok zaskakuje nas coraz bardziej. Obecnie kalendarz adwentowy nie kojarzy się wyłącznie ze świątecznymi czekoladkami w różnych bożonarodzeniowych kształtach. Firmy idą o krok naprzód, tworząc przeróżne kalendarze, które wyróżniają się zarówno pod względem opakowań, jak i zawartości. Takimi niespodziankami mogą być herbaty, zdrowe przekąski, kosmetyki, świeczki, a nawet spersonalizowany świąteczny mix, który będzie zawierał wszystko, co może się zamarzyć!  

 

4. Świeczka 

Ze wszystkich zmysłów to właśnie zapachy oddziałują na nas najbardziej. A czy to właśnie nie aromaty nadają świętom szczególny klimat? Obecnie coraz popularniejsze stają się świece sojowe, które dzięki możliwości obrandowania zyskują popularność jako upominek dla środowiska biznesowego.  

 

5. Zestaw herbat z kubkiem i zaparzaczem 

Herbaty pełne świątecznych aromatów nie tylko pobudzają nasze zmysły, ale sprawiają również, że zimowe wieczory stają się jeszcze przyjemniejsze. Szczególnie, jeśli cała kompozycja smaków i zapachów może być zaparzona w ulubionym kubku. Uważasz, że kubki są oklepane? Być może. Ale w zestawie z herbatą i zaparzaczem, taki upominek nabiera zupełnie innego znaczenia. 

 

6. Gra planszowa 

Bez wątpienia można rzec, że planszówki wróciły do łask i to w wielkim stylu! Obecnie rynek oferuje nam znacznie więcej niż dobrze nam znanego Chińczyka, a popularne gry możemy również nabyć w wersjach limitowanych! Jak wiadomo, w świętach chodzi przede wszystkim o spędzanie czasu z najbliższymi. A czy coś łączy bardziej niż wspólna gra poza światem online? 

 

7. Komiks paragrafowy 

Alternatywą dla gier komputerowych jest komiks paragrafowy. Najprościej mówiąc: jest to jednoosobowa gra fabularna, podczas której czytelnik jest jednocześnie bohaterem akcji, jak i twórcą fabuły. Jest to idealne rozwiązanie dla osób, których nie zawsze zadowala finalne zakończenie. W tym przypadku takie komiksy można czytać wielokrotnie i za każdym razem przeżywać inną przygodę. 

 

Mam nadzieję, że powyższe inspiracje ułatwią Ci tegoroczne poszukiwania prezentów idealnych. Pamiętaj jednak, że to Ty najlepiej znasz swoich klientów i pracowników, więc podane propozycje niekoniecznie muszą przypaść im do gustu. W tych kwestiach najlepiej zdać się na swoją intuicję lub… po prostu postawić na jakiś standard w postaci wina. 


Autorka: Julia Pucek

Cyrek Events to agencja eventowa, która powstała by łączyć dwie rzeczywistości: offline i online, zamiłowanie do nowych technologii i miłość do eventów. Wiemy, że coraz trudniej zaskoczyć czymś uczestników, dlatego uważnie śledzimy, (a czasem wyprzedzamy!) bieżące trendy, aby zapewnić naszym klientom niepowtarzalne doznania i efekt WOW! cyrekevents.com

Cyrek Events