Coraz liczniejsza kuria marketerów IAA Polska.

biznes

ING Bank Śląski S.A. oraz Volkswagen Group Poland to kolejni marketerzy, którzy przystąpili do Stowarzyszenia. Wzmacniają Oni reprezentację największych reklamodawców i deklarują aktywne włączenie się w inicjatywy inspirowane przez IAA Polska.

„Z satysfakcją witamy kolejnych członków IAA Polska. Akces ING Banku Śląskiego oraz Volkswagen Group Poland cieszy tym bardziej, że w Stowarzyszeniu reprezentującym wszystkich uczestników procesu komunikacji marketingowej mamy już przedstawicieli  największych grup mediowych i reklamowych, natomiast w ostatnich miesiącach wzrasta siła kurii marketerów. Warto przypomnieć, że oprócz ING Banku Śląskiego i VW Group na przełomie ubiegłego i bieżącego roku do Stowarzyszenia przystąpiły m. in. USP Zdrowie, Mastercard, Eurobank, Maspex, Facebook oraz kilka firm z grupy Professional Services. Wydaje się, że najwięksi reklamodawcy coraz wyraźniej dostrzegają potrzebę ustanowienia reprezentacji wypowiadającej się w imieniu tej grupy podmiotów” – powiedział Jerzy Minorczyk dyrektor generalny IAA Polska.

Marketerzy zrzeszeni w IAA Polska oraz współpracujący ze Stowarzyszeniem zaplanowali spotkanie w najbliższy poniedziałek 5 lutego. Udział w tym spotkaniu potwierdzili członkowie światowych władz IAA:  Dagmara Szulce Managing Director IAA Global oraz Paweł Kowalewski Vice President/Area Director Europe.

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF