Człowiek jako trend 2020 r.

197

W centrum działań marketingowych musi znaleźć się człowiek – apelują autorzy raportu Deloitte “2020 Global Marketing Trends”. Stawiają oni tezę: podstawowych elementów komunikacji, takich jak kontakt wzrokowy, kontakt osobisty czy empatia, nie zastąpi technologia.

W centrum działań marketingowych musi znaleźć się człowiek – apelują autorzy raportu Deloitte “2020 Global Marketing Trends”. Stawiają oni tezę: podstawowych elementów komunikacji, takich jak kontakt wzrokowy, kontakt osobisty czy empatia, nie zastąpi technologia.

Marketerzy mają świadomość tego, że pokolenie, które moglibyśmy określić mianem offline, stopniowo będzie mieć coraz mniejszy wpływ na rynek. To z kolei może oznaczać, że np. bardzo chętnie wykorzystywane tradycyjne gazetki drukowane będą lada chwila również chętnie czytane online. Prawdopodobnie. Albowiem, jak zaznacza w ww. badanu Nielsen, to prognoza niepoparta poważnymi badaniami.

Niewątpliwie połączenie dwóch światów, czyli komunikacji offline i online jest wyzwaniem. Branża direct mail musi pomóc marketerom uporać się z tym zadaniem, np. udostępniając najlepsze rynkowe praktyki, o wysokiej skuteczności.

Adam Puciata, prezes zarządu CTRL System, zleceniodawca badania dyrektorów marketingu sieci handlowych

Pełny raport do pobrania znajduje się na stronie Deloitte.

Komentarze
Ładowanie...

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. AkceptujęDowiedz się więcej