Człowiek Marketingu i Sprzedaży – NOMINACJE LUDZIE ROKU „BRIEFU” 2015
Redakcja magazynu „Brief” od kilku lat, jesienią, honoruje osoby, które w przeciągu minionych kilkunastu miesięcy wyróżniły się swoją pracą na polu zawodowym i gospodarczym. Dostrzegamy również osoby, które dzięki własnej działalności przysłużyły się rozwojowi regionu i kraju. Oto sylwetki nominowanych osób w pierwszej kategorii: Człowiek Marketingu i Sprzedaży.
Kategorie, w których w tym roku przyznajemy wyróżnienia, to: Człowiek Roku „Briefu”, Człowiek Roku Brief for Poland ( w obu kategoriach nie ma nominacji), Człowiek Marketingu i Sprzedaży, Człowiek Mediów, Człowiek Reklamy, Człowiek Public Relations, Projekt Komunikacji Marketingowej, Menedżer Marketingu Miejsc Brief for Poland, Gwiazda Reklamy, a także, wprowadzona w ubiegłym roku, Człowiek Wsparcia Przedsiębiorczości Kobiet w Polsce. Zwycięzców zestawienia poznamy w październiku br. na uroczystej gali, podczas której będziemy także świętować 16. urodziny naszego magazynu.
Nominacje w kategorii Człowiek Marketingu i Sprzedaży otrzymują:
BARTOSZ DOBRZYŃSKI
dyrektor ds. marketingu, Play
Za zrozumienie produktu i jego doskonalenie oraz za budowanie strategii marketingowej, dzięki której sieć komórkowa Play zwiększyła swój udział na rynku sieci komórkowych i poprawiła wynik finansowy o ponad 50 proc. rok do roku.
ŁUKASZ KOSUNIAK
B2B marketing manager, Samsung Electronics Polska
::
AGATA SOBIERAJSKA
kierownik ds. marketingu i PR, Teatr Syrena

W tym roku, po raz pierwszy, ogłaszamy plebiscyt na Człowieka Roku Czytelników Brief! Zgłoś swojego kandydata.