Czy Pussy Project miałby szansę bez mediów społecznościowych?

Marta Niedźwiecka, współzałożycielka Pussy Project: Trafiłyśmy w odpowiedni czas. Zaczynałyśmy w momencie, gdy było już znaczne zapotrzebowanie na tego typu usługi i produkty. Technologia nam pomaga, ale zainteresowanie ze strony klientów jest na tyle duże, że udałoby się i bez tego – na Facebooku ludzie nie mówią o swoich potrzebach seksualnych...
Mamy to, o co modli się wiele zarządów firm – by klient ujawnił nam swoje potrzeby. My taką wiedzę posiadamy tylko dlatego, że przychodzimy do knajpy, wyjmujemy zabawki i mówimy „Hej, dziewczyny, możecie z nami pogadać o seksie. Nie będziemy was oceniać i podzielimy się naszą wiedzą”. Zbudowane zaufanie i entuzjazm wobec Pussy Project rozchodzą się jak kręgi na wodzie w sposób zupełnie niewymuszony i „niespołecznościowy” w sensie takim, że bardzo rzadko ktoś publikuje na Facebooku entuzjastyczny komentarz o udziale w Pussy Party. Nie publikuje, ale przy kolejnym spotkaniu przyprowadza trzy przyjaciółki lub dwie zaprzyjaźnione pary.
Marta Niedźwiecka i Dorota Sakowska znalazły się w tegorocznej edycji rankingu 50. najbardziej kreatywnych w biznesie wg „Briefu”.
Rozmowę z założycielkami marki Pussy Project będzie można przeczytać w czerwcowym wydaniu „Briefu”, który już wkrótce ukaże się w wersji papierowej oraz na tablety.
Marta Niedźwiecka i Dorota Sakowska znalazły się w tegorocznej edycji rankingu 50. najbardziej kreatywnych w biznesie wg „Briefu”.
Rozmowę z założycielkami marki Pussy Project będzie można przeczytać w czerwcowym wydaniu „Briefu”, który już wkrótce ukaże się w wersji papierowej oraz na tablety.