...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

Deutsche Post testuje skrzynki do odbioru towarów w domach

W celu przyspieszenia dostawy żywności oraz produktów FMCG zamawianych w sklepach internetowych, Deutsche Post ogłosiło, że przetestuje zabezpieczone skrzynki, za pomocą których możliwa będzie dostawa towarów nawet w przypadku, gdy klienta nie będzie w domu.

Rozwiązanie to ma wyrównać straty wynikające ze spadku popytu na tradycyjne listy. Według Lawrence’a Rosen, dyrektora finansowego Deutsche Post, firma usprawni także swoje centrum obsługi, a handel internetowy w obszarze produktów spożywczych w Niemczech to dynamiczny i perspektywiczny biznes.

Urządzenia mają zostać zainstalowane w domach konsumentów na terenie Bonn.

Jak donosi „Bloomberg”, spółka chce w ten sposób przyspieszyć dostarczanie przesyłek oraz rozszerzyć działalność dzięki współpracy z największymi sieciami handlowymi.

– Kolejni narodowi operatorzy testują rozwiązania paczkomatowe lub zbliżone do nich – ostatnio takie testy uruchomiła Austrian Post. To tylko potwierdza nieunikniony model dla rynku dostarczania przesyłek, zwłaszcza w obszarze e-commerce, jakim jest odbiór przesyłki w miejscu i czasie wybranym przez konsumenta. Naszym zdaniem żadne dotychczas próbowane rozwiązanie nie jest w stanie dorównać Paczkomatom InPost – nie tylko pod względem wygody i dostępności w trybie 24/7, ale również efektywności kosztowej. Paczkomaty InPost mają najniższy na świecie wskaźnik zwrotów nieodebranych paczek, który wynosi zaledwie 0,02 proc. – komentuje Rafał Brzoska, prezes zarządu GrupyInteger.pl, operatora m.in. Paczkomatów InPost.

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF