BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

„DHL BOX 24/7. Łatwo przychodzi”- startuje nowa kampania promocyjna automatów paczkowych

DHL eCommerce Polska rozpoczął „rapującą” kampanię marketingową promującą automaty paczkowe DHL BOX 24/7, których w całej Polsce jest już blisko 6500. Działania łączą komunikację wizerunkową z atrakcyjnymi ofertami cenowymi w nowoczesny, humorystyczny sposób. Kampania ma na celu budowanie świadomości marki i zachęcenie konsumentów do wygodnego korzystania z tej formy dostawy, udowadniając przy tym, że użytkowanie DHL BOX 24/7 idealnie wpisuje się w rytm codziennego życia każdego z nas, przy czym „rytm” to w tej kampanii słowo klucz.

Główne hasło to: „DHL BOX 24/7. Łatwo przychodzi”, które podkreśla, jak wygodnie można odbierać paczki z DHL – w dowolnym czasie, miejscu i formie, dostosowanej do indywidualnych potrzeb. To odpowiedź na, czego dzisiaj szukają konsumenci – jak pokazuje raport DHL E-Commerce Trends 2025, aż 79% Polaków porzuca koszyk zakupowy, jeśli nie znajdzie preferowanej opcji dostawy. Elastyczność i wygoda stają się dziś kluczowym elementem doświadczenia zakupowego – i właśnie na to odpowiadają automaty DHL BOX 24/7.Kampania oparta jest na haśle: „DHL BOX 24/7. Łatwo przychodzi” i podkreśla, jak wygodnie można odbierać paczki z DHL: w dowolnym czasie i miejscu, w sposób, który najbardziej nam odpowiada.

Kampania generyczna będzie przeplatana z taktycznymi wariantami, promującymi odbiory w promocyjnej cenie u kluczowych partnerów DHL.

Spoty kampanii są dynamiczne, rytmiczne i pełne kolorów. Głównym ich elementem są rapowane motywy, w których wykorzystano dźwięki wydawane przez… maszyny DHL BOX 24/7. W ten nowoczesny sposób DHL eCommerce Polska pokazuje, że automaty paczkowe idealnie wpisują się w styl życia dzisiejszych konsumentów –  żyjących w swoim rytmie i bez ograniczeń. Ze względu na swój charakter kampania będzie emitowana w mediach dostosowanych do emisji video z dźwiękiem – w tym przede wszystkim na Youtube, Tiktoku, Facebooku i Instagramie.

::

Kampania jest również wsparta komunikacją PR i działaniami w mediach społecznościowych.

Agencja odpowiedzialna za kreację i przygotowanie spotów: Mullenlowe
Zakup mediów: Mediahub
Link do spotu: DHL BOX. Łatwo przychodzi.

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF