DIMAQ Voice po raz trzeci. Bezpłatne spotkanie ze specjalistami digital marketingu w nowym miejscu!

149

W najbliższy czwartek, 10 stycznia, zapraszamy na trzecie już bezpłatne spotkanie z profesjonalistami marketingu internetowego, którzy podzielą się swoją wiedzą i doświadczeniem. W związku z rosnącą popularnością i frekwencją DIMAQ Voice odbędzie się w nowym miejscu – Domu Innowacji Społecznych Marzyciele i Rzemieślnicy (ul. Bracka 25, III piętro Domu Towarowego Bracia Jabłkowscy).

Cykl DIMAQ Voice to comiesięczne spotkania organizowane przez IAB Polska, podczas których merytoryczny głos oddajemy branżowym ekspertom- posiadaczom certyfikatów DIMAQ. Podczas najbliższej edycji porozmawiamy o UX oraz sprzedaży zintegrowanej.  Tym razem porozmawiamy o UX i sprzedaży zintegrowanej.

Agenda najbliższego spotkania:

17:15 Rejestracja

17:30 Rozpoczęcie

17:35 PREZENTACJA I
Backward is the new forward
Igor Pietrzak – UX/UI Director i Wojtek Daniłowicz – CTO w @Imagine 

Prezentacja metod poznawczych oraz metod pracy, które mogą być alternatywą lub świetnym uzupełnieniem do istniejących procesów projektowych.
Omówienie przykładowych case studies, w których zastosowane metody przyniosły pozytywne efekty. 

18:10 PREZENTACJA II
Integracja kanałów offline i online – wyzwanie dla biznesu i komunikacji
Jarek Agatowski, Head of E-commerce & Digital EE, PANDORA

Omnichannel – założenia punkt wyjścia, problemy z którymi mierzą się marki, a także percepcja i oczekiwania klientów w dobie rozwijającej się sprzedaży zintegrowanej. Jakie działania i narzędzia musimy wykorzystać aby wyjść z nawyków mass marketingu i przejść do komunikacji behawioralnej, opartej na zachowaniach użytkowników.

18:35 Przerwa 

18:45 PREZENTACJA III
Z Konsumentem przez świat e-commerce” na przykładzie współpracy Philips – Allegro. 
Tomasz Tarasiuk, E-commerce Manager, Philips Polska

Podczas prezentacji zobaczymy świat e-commerce oczami Konsumenta, dowiemy dlaczego cena nie zawsze czyni cuda, kiedy 2+2 niekoniecznie równa się 4 i jakie podstawowe emocje towarzyszą ludziom podczas zakupów w kanale online.
Bazować będziemy na przykładzie Philips OneBlade i jego aktywacji w kanale Allegro.

19:15 Pytania i networking


Posiadacze certyfikatów DIMAQ za udział w wydarzeniu otrzymują 5 punktów recertyfikacyjnych. Spotkania są otwarte dla wszystkich zainteresowanych, ale liczba miejsc jest ograniczona.

Obowiązuje rejestracja: https://bit.ly/2JqbrgN

Dołącz do wydarzenia:  http://bit.ly/DIMAQVoice

O DIMAQ

Program certyfikacji kompetencji digital marketingowych DIMAQ został opracowany przez ekspertów IAB Polska, a następnie wdrożony pod koniec 2015 r. w Polsce, a potem w kilku krajach europejskich (Bośnia i Hercegowina, Cypr, Czarnogóra, Grecja, Rumunia, Serbia, Słowenia i Słowacja). Egzamin weryfikuje wiedzę z zakresu marketingu cyfrowego na poziomie ogólnym i obejmuje zagadnienia z 12 obszarów, to m.in. strategia i planowanie, display advertising, social media i content marketing, mobile marketing, prawo w internecie, e-commerce, programmatic, analityka. Certyfikat – zgodny z założeniami Europejskiej Ramy Kwalifikacji – otrzymało już do tej pory w Polsce ponad 1000 osób. Jego ważność jest ograniczona czasowo ze względu na dynamicznie rozwijającą się branżę marketingu cyfrowego. Po dwóch latach należy ponownie przystąpić do egzaminu bądź przedłużyć ważność certyfikatu poprzez uczestnictwo w programie recertyfikacji.

https://dimaq.pl/



PATRONAT MEDIALNY NAD WYDARZENIEM OBJĘLI:
Marketer+, sprawny.marketing, Brief.pl, Marketing przy Kawie, portalmedialny.pl | Media pod lupą, CEO Magazyn Polska