Do 8 kwietnia trwają zgłoszenia do KTR

Jeszcze do 8 kwietnia można zgłaszać projekty do tegorocznej edycji konkursu KTR, organizowanego przez Klub Twórców Reklamy. Nagrody zostaną wręczone 7 czerwca podczas gali.

Trwa 16 edycja KTR-u, najbardziej prestiżowego konkursu kreatywnego w Polsce z jedynymi w swoim rodzaju nagrodami, które trudno postawić na półce. Mamy w tym roku zmiany. Niewielkie w kategoriach i dużą, jaką jest przyznanie po raz pierwszy tytułu Studio Projektowe Roku. Nie zmieniamy jednak tego co najważniejsze i co wyróżnia KTR – doceniania odwagi, kreatywności i talentu – powiedział Maciej Waligóra DDB&tribal, przewodniczącego Zarządu KTR.

Wspomnianą nowość konkursu KTR czyli, Nagrodę Studia Projektowego Roku, otrzyma studio z największą liczbą mieczy w kategorii Design.

Projekty można zgłaszać w trzech głównych kategoriach:

  • Communication (podkategorie: VIDEO, AUDIO, PRINT & PUBLISHING, OUT OF HOME, ONLINE, MOBILE, INTEGRATED CAMPAIGNS, BRANDED ENTERTAINMENT, DIRECT, PR, INNOVATION, USE OF DATA, COPYWRITING),
  • Design (podkategorie: BRAND IDENTITY, PACKAGING, DESIGN IN PUBLIC SPACES, DIGITAL & MOTION, TYPOGRAPHY, PRODUCT DESIGN, DATA VISUALISATION)
  • Craft (podkategorie: Audio/Video, Photography, Illustration, Digital Craft).

Zgłoszenia do KTR oceniane są przez najlepszych ekspertów branży, w tym roku przewodniczącymi poszczególnych kategorii będą:

Communication – Maciej Twardowski z Ogilvy Poland oraz Kuba Kamiński Brain

Design – Michał Łojewski z White Cat Studio

Audio Video – Jacek Pawlak z tenpawlak & company

Fotografia – Maria Gajewska z Publicis Media

Ilustracja – Oliwia Gede z Kukbuk

Digital Craft – Jakub Koźniewski z panGenerator

Więcej o KTR: https://ktr.org.pl/konkurs-ktr/

 

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF