Dolny Śląsk za pół ceny

Ruszyła ogólnopolska kampania Dolnośląskiej Organizacji Turystycznej (DOT), promująca turystyczne walory Dolnego Śląska. W ramach akcji w dniach od 25 do 27 października br. Dolny Śląsk obniży ceny o połowę.

Według organizatorów akcji, blisko sto podmiotów zapowiedziało obniżkę cen, a liczba partnerów ciągle rośnie. Będzie można taniej zjeść w restauracjach, przenocować w hotelach, schroniskach, w zamkach i pałacach, odwiedzić muzea i teatry.

Promocję wydarzenia w mediach w całości finansuje DOT, natomiast właściciele obiektów odpowiadają za obniżenie cen swoich usług o połowę w ostatni weekend października – od 25.10 do 27.10.

Informacje dotyczące podmiotów biorących udział w promocji dostępne są pod linkiem.

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF