Dominik Andrzejczuk, Quantum Data Center Corporation w rozmowie z Grzegorzem Kiszlukiem

Kiszmasz, o tym, że jest nas 60 milionów... Kongres "60 Milionów" stanowi fascynującą inicjatywę, skupiającą się na jednoczeniu polskiej diaspory na całym świecie. Celem przedsięwzięcia jest nie tylko pokazanie potencjału Polaków w kraju, ale także za granicą.

 

Dominik, będący polsko-amerykańskim obywatelem, podzielił się swoimi doświadczeniami, zwracając uwagę na wyjątkową siłę społeczności polskiej poza granicami kraju. w swojek karierze od inżyniera do przedsiębiorcy, zaobserwował brakującą liczbę polskich menedżerów pomimo obfitości inżynierów w Polsce. Projekt zakłada budowę mostu pomiędzy tymi dwoma światami, zachęcając do współpracy i wymiany doświadczeń.

„60 Milionów” widzi potencjał w przyciąganiu polsko-amerykańskich menedżerów do Polski oraz eksportowaniu polskiego know-how na rynek amerykański. Dzięki tej inicjatywie Polska może odnieść korzyści ze wzrostu biznesów, zarówno lokalnych, jak i międzynarodowych.
W rozmowie poruszamy także kwestię budowania Marki Polska. Przykłady dwóch polskich marek: polsko-amerykańskiego producenta pierogów w USA oraz polską linię lotniczą LOT.
Projekt „60 Milionów” ukazuje konieczność strategicznego podejścia do budowania mostów pomiędzy Polską a światem.

Grzegorz Kiszluk