Dookoła Cannes – Google Box

Cannes w okresie Festiwalu zapewnia masę atrakcji. Jak co roku największą popularnością cieszyła się plaża Google Box, gdzie codziennie odbywały się wykłady i spotkania zarówno ludzi związanych z biznesem jak i youtuberami.

Google serwował pyszne smoothies, które generowało się samemu na bazie stworzonego kodu w przyjemniej dla użytkownika oprawie – układaniu klocków na drewnianej ścianie. Poza kodowaniem mogliśmy zaprojektować swoje termosy z spersonalizowanym Androidem lub wysłać zaszyfrowaną kartkę pocztową na bazie sygnalizacji flagowej.

Google zapraszał również do poznania jego produktów i aplikacji. Można było przystroić swój własny Google Box, wziąć udział w konkursie przedstawiającym możliwości Google Translate ,obejrzeć projekt Inside the Abbey Road czy też wgrać swój kontent na popularny kanał Slow Mo Guys.

Google jak co roku nie zawiódł i spisał się na kreatywną piątkę.

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF