...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

Dorota Cudna-Sławińska w Zarządzie Kantar Polska.

Od 1 marca 2024 Dorota Cudna Sławińska dołączyła do Zarządu Kantar Polska.

Dorota związana jest z branżą doradczą od 2001 roku. Obecnie, jako Chief Commercial Officer i członek Executive Team jest odpowiedzialna za wyniki, strategię i rozwój biznesu Kantar Polska. Koncentruje się na budowaniu pozytywnej kultury komercyjnej przekładającej się na jakość obsługi klientów, transformacji cyfrowej i wspieraniu zrównoważonych praktyk w organizacji.

„Jesteśmy przekonani, że wejście Doroty do Zarządu nie tylko podkreśli rolę działań komercyjnych w Kantar Polska, ale także dodatkowo wzmocni nas wewnętrznie i zewnętrznie w budowaniu kultury sprzedaży i wartości dla naszych klientów. Dodatkowo, obecność Doroty będzie cennym i ważnym wzbogaceniem codziennej pracy Zarządu.” – komentuje nominację Kamil Michalski, Managing Director, Kantar Polska.

„Tworząc programy doradcze i oferując naszą ekspertyzę, zawsze mamy na uwadze ich pozytywny wpływ na biznes i marki klientów. To jest nasza misja i wartości. Dzięki nominacji będę miała jeszcze większy wpływ na ich realizację w codziennych relacjach z klientami Kantar Polska.” – dodaje Dorota Cudna- Sławińska.

W ciągu ponad dwudziestoletniej pracy zawodowej Dorota Cudna-Sławińska tworzyła zespoły współpracujące z wiodącymi markami lokalnymi i międzynarodowymi z wielu sektorów. Specjalizuje się w zarządzaniu marką, tworzeniu programów badawczych i przekładaniu ich wyników na strategie marketingowe.

Certyfikowany facylitator. Autorka wielu wystąpień i publikacji w prasie branżowej.

Obecny skład Zarządu Kantar Polska:

Dorota Cudna-Sławińska – CCO

Rafał Grodzicki – CFO/Finance Business Partner

Marlena Huszczak – People Director/HR

Kamil Michalski – MD Insights

::

O firmie Kantar

Kantar to wiodąca na świecie firma specjalizująca się w przetwarzaniu i analizie danych marketingowych. Posiadamy dogłębną, unikatową na rynku, dobrze ugruntowaną wiedzę o tym, jak ludzie myślą, czują i działają – zarówno w skali globalnej, jak i lokalnie na ponad 90 rynkach. Łączymy pogłębioną wiedzę ekspercką naszych pracowników z zasobami danych i benchmarków oraz autorskimi innowacyjnymi narzędziami analitycznymi i technologicznymi. Dzięki temu pomagamy naszym klientom lepiej rozumieć ludzi i osiągać zrównoważony wzrost.

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF