Dorota Haller, dyrektorka marketingu Huawei CBG Polska, teraz zarządza również e-commerce

Dorota Haller

Dorota Haller, dyrektorka marketingu, komunikacji i digitalu, CMO w Huawei CBG Polska, od marca jest też odpowiedzialna za obszar e-commerce, a działy marketingu i e-commerce zostały połączone w jeden pod jej kierownictwem.

Dorota Haller dołączyła do Huawei CBG Polska w październiku 2017 r. jako dyrektorka marketingu w randze CMO. Jest odpowiedzialna za strategię i komunikację marketingową marki i produktów w kanałach tradycyjnych i digital, relacje z mediami i liderami opinii oraz komunikacje PR. Od marca tego roku, Dorota Haller odpowiedzialna jest również za obszar e-commerce w Huawei CBG w Polsce, w tym planowanie strategii sprzedażowej oraz marketingowej sklepu huawei.pl.

Działania marketingowe i sprzedażowe to sprzężone ze sobą elementy skutecznej strategii rozwoju e-commerce, dlatego efektywne zarządzanie tym obszarem wymaga skoordynowania różnych kompetencji i zasobów. Potrzeby konsumentów są zawsze w centrum mojej uwagi. Dziś bardzo ważna jest możliwość komunikacji zdalnej, w czym pomagają nasze produkty oraz możliwość zakupów on-line i tu wkracza sklep internetowy Huawei. Nasz cel to sprawić, by konsumenci zapamiętali i polubili nasz sklep huawei.pl i przyzwyczaili się do myśli, że warto pod ten adres zaglądać codziennie, bo czeka tam na nich atrakcyjna oferta i doskonała obsługa.

Dorota Haller, dyrektorka marketingu, komunikacji i e-commerce, CMO w Huawei CBG Polska

Dorota Haller to ceniona w branży ekspertka, wielokrotnie nagradzana prestiżowymi nagrodami, m.in. Grand Prix w konkursie Dyrektor Marketingu Roku. Jest też jurorką konkursów marketingowych. Wraz z zespołami zdobyła szereg nagród marketingowych, m.in. statuetki Effie Awards oraz Złoty Spinacz. Przed rozpoczęciem pracy w Huawei w październiku 2017 roku kreowała i realizowała strategie marketingowe w firmach z różnych branż – od medycznej, poprzez bankowość i lotnictwo.

Dorota Haller jest mentorką, aktywną działaczką na rzecz kobiet i równouprawnienia zarówno w społeczeństwie, jak i w biznesie.

Sklep internetowy huawei.pl został uruchomiony we wrześniu 2019 roku. Znaleźć w nim można szeroką gamę produktów producenta: smartfony, laptopy, tablety, smartwatche, słuchawki, routery i akcesoria, w tym produkty ekskluzywne, niedostępne nigdzie indziej. Na odwiedzających sklep codziennie czekają nowe, atrakcyjne promocje, a w każdy wtorek klienci mogą skorzystać z oferty OkazjoWTORKÓW.

Klienci sklepu huawei.pl zyskali od 22 marca również nowe korzyści, m.in. wydłużoną do trzech lat gwarancję na laptop, jednorazową, bezpłatną naprawę ekranu smartfona w ciągu 3 miesięcy od zakupu i dostawę na następny dzień roboczy przy zakupach opłaconych do południa dnia poprzedniego. Użytkownicy huawei.pl mogą też otrzymać 20 zł zniżki na zakupy na huawei.pl za wystawienie opinii o produkcie oraz 50 zł zniżki na zakupy za zapisanie się do newslettera sklepu.


Źródło: Huawei Polska

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF