...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

Dział content marketingu w Interactive Solutions

Dział NewsRoom będzie tworzył strategie contentowe dla marek w digitalu, opracowywał doraźne, mniejsze aktywacje dla obsługiwanych brandów, przygotowywał i produkował np. kalendarze konwersacji i toolkity social mediowe, newslettery, edytoriale, mailingi, zawartość aplikacji SM i mobilnych oraz dostarczał content do kampanii typu social ads.

W jego skład wchodzą osoby o różnego rodzaju doświadczeniu i kompetencjach, które ściśle współpracując mają tworzyć w IS wysokojakościowy content: od strategów, przez kreatywnych, po copywriterów i designerów. Zespół liczy w sumie 9 osób. Na jego czele stanął Grzegorz Klebański, który jako social media supervisor nadzoruje również nadal zespół community managerów.

NewsRoom – jak wskazuje na to jego nazwa – ma aktywnie wyszukiwać i pozyskiwać treści, prowadzić ciągły monitoring, reagowa na bieżące wydarzenia i trendy, które mogą zostać wykorzystane w komunikacji – mówi Grzegorz Klebański, head of NewsRoom. To duża zaleta dla marek, z którymi pracujemy na rynkach regionu EMEA, gdyż ciągła komunikacja prowadzona dla nich w odpowiednim lokalnym kontekście pozwala budować większe zaangażowanie odbiorców. Treści podane w adekwatnym czasie i dostosowane do danego medium lub placementu już pozwoliły nam zapewnić sukces i lepszą konwersję kilku kampanii i niestandardowych projektów. W niektórych zostało użytych nawet ponad 50 kreacji reklamowych generowanych na bieżąco i nawiązujących do bieżących wydarzeń. Tak rozumiany content marketing ma czasem przewagę nad usztywnioną linią kreatywną.

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF