E_misja Interactive 360 i 6ix WoMM pracują dla Valeant Polska
Agencja interaktywna E_misja Interactive 360 i 6ix WOMM & Social Media (obie z grupy NuOrder) wygrały przetarg na kompleksową obsługę interaktywną i Social Media marek należących do koncernu farmaceutycznego Valeant Polska.
W ramach wygranego przetargu, agencje zajmą się działaniami dla czterech marek: Diosminex, 4Flex, Aqua Slim oraz Slim Coffee.
E_misja Interactive 360 będzie odpowiedzialna za budowę czterech stron www dla w/w marek, kompleksowe prowadzenie kampanii mediowej zawierającej działania Google AdWords, SEO, Google Display Network, Facebook Ads, InStream wideo i kampanie w sieciach afiliacyjnych.
Dodatkowo agencja opracuje wideo prezentacje marek Diosminex i 4Flex, infografiki, zajmie się również wsparciem sprzedaży w aptekach.
W ramach zakresu działań agencji 6ix WOMM & Social Mediaznajdzie się oficjalna komunikacja na forach internetowych w postaci Online Experta, a także prowadzenie fanpage’a dla marek Slim Coffe i Aqua Slim.
Valeant Polska to kolejny klient farmaceutyczny agencji z grupy NuOrder. Dotychczas E_misja Interactive 360 obsługiwała m.in. takie firmy jak Actavis, Bayer, GlaxoSmithKline, Janssen-Cilag, Johnson & Johnson, Nepentes, Polpharma, Polpharmex, US Pharmacia czy Walmark.