Effie

Autor: Roman Jędrkowiak

526

Najbardziej marketingowy konkurs reklamy.

Kolejna edycja za nami. Effie to prawdopodobnie jedyny, a na pewno najbardziej marketingowy konkurs w polskim świecie reklamy. I dlatego na tym konkursie można spotkać marketera. Zwykle marketer jest tam z powodu odbieranej nagrody, ale i tak należy to docenić. A Effie wspierać, bo na tle pozostałych konkursów reklamowych wystaje.

Jury nie przyznało Grand Prix, co potwierdza, że był to rok niezły, ale bez wybitnych prac. Odwagi reklamodawców jak na lekarstwo, ale obecny moment rzeczywistości jest niezwykle technokratyczny i w przyszłej edycji pewnie będzie podobnie. Wiara reklamodawców w kreatywność na stabilnym niskim poziomie.

ADHD Warsaw tez dostało Effie :). Srebrne, za kampanię dla Ultimo, wspólnie z domem mediowym Zenith.

Komentarze
Ładowanie...

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. AkceptujęDowiedz się więcej