Energia, młodość, moda w nowej kampanii Youngsters CCC
Po wprowadzeniu sezonowych kampanii reklamowych WIOSNA i KIDS marka CCC rozpoczyna kompletnie nową komunikację dla młodych Klientów CCC Youngsters. W dniu 26 marca rusza intensywna, nowa kampania reklamowa skierowana do młodej grupy.
„Kampania Youngsters to nowy, świeży kierunek rozwoju marki CCC. Celem kampanii jest pokazanie, że w salonach CCC każdy młody wiekiem lub duchem znajdzie obuwie i dodatki dla siebie oraz przyciągnięcie nowych Klientów. To nowa, młoda twarz naszej marki” – mówi Marek Kmiecik, Doradca Zarządu ds. Strategii Marketingowej.
Specjalne miejsce w komunikacji zajmują produkty uznanych marek sportowych dostępnych od tego sezonu w salonach CCC, takich jak New Balance i Puma, które rozszerzają ofertę o klasyczne, ponadczasowe i pożądane przez Youngstersów produkty.
Kampania CCC Youngsters będzie prowadzona przez prawie 1,5 miesiąca na 5 rynkach równocześnie. Będą to Polska, Słowacja, Czechy, Węgry i Rumunia. Obejmie działania w telewizji, kinie, prasie, internecie i mediach społecznościowych.
Bardzo ważnym miejscem komunikacji z Klientami ma być również sklep oraz materiały POS, lighboxy, witryna, blendy oraz nośniki digital signage.
Spoty i sesja zdjęciowa zostały zrealizowane miksem różnych cyfrowych i klasycznych technik. Materiały utrzymane są w innowacyjnym, modnym, dynamicznym klimacie.
W spocie wykorzystano znany już jako hymn CCC utwór Nancy Sinatry „These Boots Are Made for Walking” w kompletnie nowej aranżacji przygotowanej we współpracy z młodym polskim twórcą – Duitem.