Ernst & Young zmienia się w EY
Międzynarodowa firma doradcza Ernst & Young od początku lipca br. posługuje się skróconą nazwą marki EY. Bez zmian pozostają nazwy spółek EY w Polsce. Wszystkie nadal będą zaczynać się od słów Ernst & Young i ta właśnie dotychczasowa nazwa będzie też wykorzystywana w dokumentach posiadających moc prawną.
– Celem wprowadzenia nowej nazwy marki i logo jest ujednolicenie komunikacji w skali globalnej. W komunikacji werbalnej, przez lata nazywani byliśmy w różny sposób. Czasem mówiono lub pisano o nas „Ernst & Young”, czasem po prostu „Ernst”, a czasami „EY” lub „E&Y”. Stąd wybór jednej, najprostszej nazwy i decyzja o wprowadzeniu nowego logo – wyjaśnia Duleep Aluwihare, partner zarządzający EY w Polsce. – Chcemy, aby krótka nazwa na polskim rynku była wymawiana w języku angielskim, co jest dość popularną praktyką w naszym kraju w odniesieniu do marek o korzeniach brytyjskich lub amerykańskich – dodaje.
Nowe logo zostało przygotowane głównie z myślą o internetowych kanałach komunikacji. Odświeżonemu logotypowi towarzyszy slogan „Building a better working world”, który ma komunikować nową misję firmy polegającą na usprawnianiu otaczającej jej rzeczywistości.
Barbara Górska, dyrektor marketingu EY, podkreśla, że dla klientów i firm współpracujących z firmą nic się nie zmieni. – Nazwy spółek EY w Polsce pozostają takie same, jak do tej pory. Firmy współpracujące z nami nie powinny podejmować żadnych działań w związku ze zmianą logo i nazwy marki. Nasze wartości również pozostają niezmienione, a priorytetem wciąż jest świadczenie najwyższej jakości usług.