Fabryka pomysłów z Łodzi

0 3 652

„Festiwal światła z Łodzi pozdrawia długie jesienne wieczory”, „Murale z Łodzi pozdrawiają street art z całej Polski” czy „Wolne wieczory z Łodzi pozdrawiają nadgodziny przy biurku”… O co tu chodzi? Co kryje się za hasłami, które zagościły na ulicach wielu polskich miast?
O kulisach kampanii „Łódź pozdrawia” opowiada Magdalena Szmidt, CEO agencji MOSQI.TO i Barbara Jagoda PR Manager agencji MOSQI.TO

 

 

 

Komentarze
Ładowanie...

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. AkceptujęDowiedz się więcej