Facebook zyskuje użytkowników mobilnych

Według badań Nielsena rośnie w USA liczba użytkowników mobilnych Facebooka.
Odbywa się to kosztem użytkowników korzystających z najpopularniejszej platformy społecznościowej poprzez tradycyjne komputery. Raport Nielsena pokazuje, że użytkownicy zmieniają swoje przyzwyczajenia i sposób korzystania z Facebooka, poprzez coraz częstsze logowanie się za pomocą telefonów i tabletów.
W marcu 2013 przeciętny użytkownik Facebooka w USA spędzał na nim 6 godzin i 49 minut będąc zalogowanym na urządzeniach mobilnych. Dla osób korzystających z Facebooka za pomocą komputerów wynik jest niższy o 5 minut. Warto przypomnieć. że w marcu 2012 użytkownicy komputerów spędzali na Facebook 25 minut wiecej niż obecnie (7 godzin i 9 minut).
O rosnącej popularności Facebooka na urządzeniach mobilnych świadczy również fakt, iż w marcu 2013 w USA zanotowano 99 milionów unikalnych użytkowników, korzystających z portalu poprzez aplikacje (Android oraz iOS). Jest to wzrost 37 milionów w porównaniu do marca 2012.
Jedyne co może martwić to spadek ogólnej liczby użytkowników Facebook w USA w przeciągu ostatniego roku o 10 milionów (ze 152 do 142).
Z której wersji częściej korzystacie: mobilnej czy przeglądarkowej?