...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

Fani zaprojektowali nowe Porsche

Porsche świętuje 5 mln fanów na Facebooku. Z tej okazji został przygotowany unikatowy model samochodu 911 Carrera 4S, który został zaprojektowany zgodnie ze wskazówkami fanów.

Akcję rozpoczęto w lutym tego roku. Zapytano fanów, jako „najlepszych ekspertów marki”, jaki kolor karoserii uważają za najlepszy. W przeciągu następnych dni pytano o preferowane koła, wyposażenie oraz kolor tapicerki samochodu. Wszystkie posty cieszyły się dużą popularnością wśród fanów marki. 11 marca Porsche potwierdziło, że zbuduje samochód zgodnie ze wskazaniami fanów.

2 sierpnia zdjęcia samochodu zostały zamieszczone w galerii na Facebooku. W dedykowanej zakładce rozpoczął się również konkurs, w którym można wygrać jazdę tym unikatowym modelem Porsche na legendarnym torze wyścigowym „Silverstone”.

W sklepie internetowym natomiast można kupić replikę modelu w skali 1:43 za 70 dol. Należy się jednak śpieszyć: liczba takich modeli jest ograniczona do 911 sztuk.

To nie pierwsza tego typu akcja tego producenta samochodów. Z okazji pierwszego miliona fanów stworzono model, którego karoserię pokrywały imiona i nazwiska wszystkich fanów fan page’a.

Która marka samochodów Waszym zdaniem radzi sobie najlepiej w mediach społecznościowych?

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF