Festiwal Marketingu Miejsc – Gdynia, 21i 22 maja 2012 | Nowa przestrzeń dla idei i działania (wideo) #zArchiwumBriefu

Zapowiedź wyjątkowego wydarzenia – pierwszej edycji Międzynarodowego Festiwalu Marketingu Miejsc, które odbył się w Gdyni.

Cel  wydarzenia:

  • Zainspirowanie i zintegrowanie środowiska osób zajmujących się marketingiem miejsc i promocją terytorialną: zarówno naukowców, jak i praktyków.
  • Wspólne poszukiwanie nowoczesnych, skutecznych narzędzi promocji miast i gmin.
  • Pokazanie, że marketing miejsc to dziś nie moda – to strategiczne podejście do rozwoju lokalnego.

Główne przesłanie:

  • Miasto to marka.
  • Miejsce to potencjał.
  • Samorządowiec to strateg.
    Marketing miejsc to nie tylko opowiadanie o przestrzeni – to realny wpływ na jej przyszłość.
  • Spotkania, rozmowy, inspiracje.
  • Wymiana doświadczeń między przedstawicielami administracji, nauki i biznesu.
  • Konkrety: narzędzia, przykłady, rozwiązania, które można wdrożyć „od jutra”.

 

Grzegorz Kiszluk