Filip Franczak zaprasza na szkolenie z analityki!

Jak sprawdzić czy content marketing jest skuteczny? Jak analizować dane, które w ten sposób gromadzimy? Jak i dlaczego warto monitorować sieć? O tym m.in. podczas szkolenia z Analityki, w ramach cyklu Content Marketing - poznaj, twórz, analizuj, sprzedawaj.
Podczas cyklu szkoleń Filip Franczak poprowadzi szkolenie pt.:
Decyzje oparte na danych, czyli wprowadzenie do analityki Web 2.0
Czego dowiesz się podczas szkolenia?
• Odkryjesz tajniki analizy danych internetowych
• Poznasz metodologie podejmowania decyzji w oparciu o dane
• Dowiesz się jakie są podstawowe mierniki ruchu w sieci
• Będziesz wiedział jak określić cel i konwersję dla badanej strony internetowej
•Dowiesz się jak formułować pytania, przetwarzać dane poprzez segmentacje oraz formułować wnioski z zebranych danych
POZNAJ SZCZEGÓŁY SZKOLENIA I POZOSTAŁYCH PRELEGENTÓW
::
Filip Franczak – UX Designer. Absolwent Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie zafascynowany kognitywistyką i psychologią poznawczą, szczególnie w zakresie interakcji człowiek-komputer. Współpracował przy re-designie takich portali jak Wizytówki4you, czy Uslugi24.pl, a także był odpowiedzialny za projektowanie oraz optymalizację pod kątem konwersji produktów firmy IPZ sp. z o.o. Od połowy 2014 roku związany z agencją interaktywną INSIGNIA.
::