Filip Franczak zaprasza na szkolenie z analityki!

0 1 889

Jak sprawdzić czy content marketing jest skuteczny? Jak analizować dane, które w ten sposób gromadzimy? Jak i dlaczego warto monitorować sieć? O tym m.in. podczas szkolenia z Analityki, w ramach cyklu Content Marketing – poznaj, twórz, analizuj, sprzedawaj.

shell brand is the future

Podczas cyklu szkoleń Filip Franczak poprowadzi szkolenie pt.: 

Decyzje oparte na danych, czyli wprowadzenie do analityki Web 2.0

 

Czego dowiesz się podczas szkolenia? 

 

• Odkryjesz tajniki analizy danych internetowych

• Poznasz metodologie podejmowania decyzji w oparciu o dane

• Dowiesz się jakie są podstawowe mierniki ruchu w sieci

• Będziesz wiedział jak określić cel i konwersję dla badanej strony internetowej

•Dowiesz się jak formułować pytania, przetwarzać dane poprzez segmentacje oraz formułować wnioski z zebranych danych

 

POZNAJ SZCZEGÓŁY SZKOLENIA I POZOSTAŁYCH PRELEGENTÓW

::

Filip Franczak
 – UX Designer. 
Absolwent Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie zafascynowany kognitywistyką i psychologią poznawczą, szczególnie w zakresie interakcji człowiek-komputer. Współpracował przy re-designie takich portali jak Wizytówki4you, czy Uslugi24.pl, a także był odpowiedzialny za projektowanie oraz optymalizację pod kątem konwersji produktów firmy IPZ sp. z o.o. Od połowy 2014 roku związany z agencją interaktywną INSIGNIA.

::

Dowiedz się więcej o cyklu naszych szkoleń 


Komentarze
Ładowanie...

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. AkceptujęDowiedz się więcej