...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

Freebee ratuje pszczoły

Program wzajemnościowy Freebee zbliża się do osiągnięcia poziomu miliona skanów. Z tej okazji podejmie się odbudowy zniszczonej pasieki należącej do Mirosława Forysa, członka Stowarzyszenia Pszczelniczego Rzeczypospolitej Polskiej. Do uratowania miliona pszczół przyczyni się każdy, kto w najbliższych tygodniach skorzysta z karty, bądź aplikacji Freebee.

Każdy może pomóc

Warto dodać, że w zrealizowaniu celu charytatywnego, który wyznaczyło sobie Freebee, może pomóc każdy. Zarówno stali użytkownicy Freebee, jak i nowicjusze, którzy dopiero rozpoczynają swoją przygodę z programem. Wystarczy w czerwcu dokonać transakcji w ulubionym miejscu np. kawiarni, restauracji, czy salonie piękności objętym programem Freebee.

 

Czego chcą Polacy?

Era tradycyjnych programów lojalnościowych nastawionych na długie zbieranie punktów w drodze do nagrody odchodzi w zapomnienie. Polacy oczekują możliwości wyboru nagrody dopasowanej do ich stylu życia, przywiązują się do miejsc i chcą programów opartych na partnerstwie oraz wzajemności. Te oczekiwania są fundamentem programu Freebee, którego idea zawiera się w haśle „Koniec lojalności. Era wzajemności”. A wzajemność to relacja, w której dokonując zakupu u konkretnego Partnera Freebee w odpowiedzi możemy liczyć na nagrody stricte związane z danym partnerem zarówno rzeczowe jak i doznaniowe. Oznacza to, że w ulubionej restauracji, objętej programem Freebee, klient może liczyć na gratisowy posiłek, ale także na wyjątkową, emocjonalną nagrodę np. tabliczkę ze swoimi imieniem na stoliku w tej restauracji przez określony okres czasu. Co warte podkreślenia, nagrody w programie Freebee odbierane są na miejscu u konkretnego Partnera i  bardzo szybko, bo często już po drugiej wizycie. 

 ::

Zobacz również:

Michał Niemczycki: Doświadczenia, praca, wiara.

::

Jak działa Freebee?

Z Freebee korzystać można na dwa sposoby – z użyciem plastikowej karty albo za pomocą bezpłatnej aplikacji mobilnej. Uczestnictwo w programie Freebee to prawdziwa wygoda i frajda zarazem. Jedna karta, która dostępna jest w każdym z miejsc, objętych programem, uprawnia do zbierania punktów i korzystania z nagród u wszystkich Partnerów. Aplikacja z kolei daje możliwość wyszukiwania partnerów Freebee znajdujących się w okolicy użytkownika i dodatkowo informuje o stanie konta, dzięki czemu na bieżąco można sprawdzać status punktów Freebee.

 

Szczytny cel

W chwili obecnej, w programie Freebee znajduje się ponad 460 lokalizacji w całej Polsce. – W dwa lata od rozpoczęcia naszej działalności, zaufało nam już 200.000 klientów, którzy zdobyli łącznie 2.000 000 punktów – mówi Aymeric Monod-Gayraud – prezes zarządu i współzałożyciel Freebee.  I dodaje – wśród Polaków popularność idei wzajemności, na której oparliśmy program Freebee, wciąż rośnie. Najlepszym tego dowodem jest milionowy skan, którego spodziewamy się już w czerwcu.

To właśnie z okazji tej historycznej transakcji, Freebee chce sfinansować akcję uratowania miliona pszczół we współpracy ze Stowarzyszeniem Pszczelniczym Rzeczpospolitej Polskiej. – Milionowy skan to dla nas sukces, ale także powód do radości, którą chcemy dzielić się z innymi, także poprzez działalność charytatywną. Zdecydowaliśmy się na wsparcie Stowarzyszenia ponieważ idea społecznej odpowiedzialności biznesu jest wpisana w DNA Freebee. Poza tym, pszczoła jest synonimem pracowitości i znakiem rozpoznawczym Freebee, a jednocześnie gatunkiem masowo wymierającym między innymi przez niszczenie siedlisk, co spotkało podopiecznych Stowarzyszenia w ostatnich tygodniach.  Wybór aktywności charytatywnej na rzecz pszczół,  pojawił się więc naturalnie w naszym zespole  – informuje Michał Niemczycki, wiceprezes zarządu i współzałożyciel startupu.

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF