Gatta przyszłości to silna i zmysłowa kobieta

Czy można pokazać markę odzieżową nie pokazując produktu? A potem złamać wszelkie stereotypy myślenia o kobiecie? Gatta po raz pierwszy zaprezentowała produkt nie pokazując go i opowiedziała o kobiecie zrywając ze stereotypem.

We współczesnym świecie – marki, które nie rozumieją zmieniających się potrzeb konsumenta oraz produkty, które nie pozwalają doświadczać i nie wyzwalają emocji – przestają mieć znacznie. 

W wielu kategoriach zacierają się podziały na produkty kobiece i męskie, podobnie jak segmentacje wiekowe. Kobiety nie chcą małego samochodziku i różowej karty kredytowej, ale są otwarte na produkty, które wpływają na ich zmysły i emocje” – powiedziała psycholog prof. Dominika Maison podczas panelu dyskusyjnego „O kobietach, psychologii i designie”, zorganizowanego przez markę Gatta w trakcie tegorocznej edycji Łódź Design Festival.

Z panelu wyłonił się nowy obraz kobiet, które dawno zerwały ze stereotypem słabej płci, ale wbrew pozorom nie mają zamiaru rezygnować ze swojej kobiecości i zmysłowości. Lubią swoją rodzinę i pracę. Nie chcą walczyć, ale lubią żyć, osiągać i doświadczać.

Gatta od lat tworzy dla takich kobiet. Produkty marki są funkcjonalne i komfortowe, ale nie tylko o to chodzi. Marka stara się, by konsument mógł jej doświadczyć w wielu wymiarach. Stąd na przykład produkty Gatta delikatnie pachną, a płukanie w specjalnym zmiękczającym płynie zapewniającym miły dotyk jest ważną częścią procesu produkcji.

Marka podobnie myśli też o komunikacji z klientem. Sensoryczny pawilon Gatta Intymnie pokazany podczas tegorocznej edycji Łódź Design Festival to intymny świat kobiet, gdzie gaśnie światło, ważny jest dotyk, zapach i dźwięk.

Marka Gatta jest już na tyle znana Polkom, że może sprzeciwić się stereotypom mówienia o kobietach i szufladkowaniu ich. Kobieta to istota silna, mądra i zmysłowa, i przez zmysły oraz emocje postanowiliśmy odpowiedzieć o marce tworząc z Jadzią Husarską-Sobiną, specjalny, wychodzący poza ramy tradycyjnego myślenia o komunikacji, pawilon sensualny – mówi Anna Gołębicka, pomysłodawczyni projektu, odpowiedzialna za strategię marki Gatta.

Pawilon zbudowano z 5. stref – miękkiego aksamitu, delikatnego jedwabiu, elastycznej lycry, zmysłowej koronki oraz ekspresyjnych kropek. W takiej intymnej atmosferze rodzą się zmysły i powstaje damska bielizna.

Dowodem na to, że Gatta tak właśnie myśli i tak tworzy jest najnowsza kolekcja FOLLOW ME, której inspiracją były pełne temperamentu i świadome swojej seksualności włoskie ikony stylu. Modele z kolekcji obfitują w sensualne koronki, delikatne prześwity, kropki oraz przeplatające się zdobienia w postaci jedwabnych tasiemek. Takie połączenie to najlepszy sposób na podkreślenie kobiecych kształtów przy jednoczesnym utrzymaniu komfortu i wygody, który jest niezwykle ważny dla współczesnych kobiet.

Dodatkowe informacje:

Gatta to polska marka, której właścicielem jest firma FERAX (właściciel także marki Wola) lider w produkcji

wyrobów pończoszniczych w Polsce. Spółka prowadzi działalność od 1993 roku. Ferax posiada jedną z największych i najnowocześniejszych fabryk w Europie. Produkty marki Gatta dostępne są w ponad 130 salonach firmowych w największych miastach Polski oraz w dobrych sklepach z bielizną i rajstopami. Produkty Gatta sprzedawane są na całym świecie.

Obecnie produkty marki Gatta to:

Rajstopy:

  • Gatta Classic – szeroka kolekcja klasycznych modeli rajstop i pończoch;
  • Gatta Trendy – sezonowe kolekcje rajstop, pończoch i skarpet; kolekcja bogata we wzory i różnorodne motywy zgodnie z obowiązującymi trendami;
  • Gatta Funkcja – linia nowoczesnych rajstop o szczególnych właściwościach, które pełnią określone funkcje. Dzięki zastosowaniu specjalnych technologii w zależności od modelu: kształtują sylwetkę, poprawiają krążenie w nogach, wspomagają walkę z cellulitem, podkreślają talię, podnoszą pośladki a także są idealne dla kobiet w ciąży;

Bielizna i odzież:

  • Gatta Intimate – kolekcja ekskluzywnej bielizny gorseteryjnej, o wyrafinowanym wzornictwie, wprowadzającej unikalne funkcje, jak na przykład pierwszy na rynku biustonosz double push up;
  • Gatta Bodywear basic – klasyczna kolekcja bielizny i odzieży stworzona przy użyciu najbardziej zaawansowanej bezszwowej technologii z delikatnych przędz o doskonałych właściwościach użytkowych przygotowana z myślą o doskonałym wyglądzie i dobrym samopoczuciu kobiet;
  • Gatta Bodywer trendy – sezonowe kolekcje ubrań zaprojektowanych zgodnie z najmodniejszymi trendami;
  • Gatta Active – odzież sportowa dla kobiet i mężczyzn o wyjątkowych właściwościach termicznych, adresowana do osób aktywnych fizycznie oraz bielizna męska.

Więcej informacji o firmie na www.gatta.pl

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF