Google Glass w sprzedaży

0 3 009

Google Glass przestało być produktem dedykowanym wąskiej, elitarnej grupie. W Stanach Zjednoczonych są już powszechnie dostępne, a jedyną przeszkodą w zakupie gadżetu może być dość wysoka cena. Wiadomość ta zbiegła się w czasie z ogłoszeniem zmiany na stanowisku dyrektora działu odpowiedzialnego za Google Glass. Miejsce to zajęła specjalistka do spraw marketingu Ivy Ross.

shell brand is the future

15 kwietnia Google Glass miały swoją premierę w USA. Były dostępne jedną dobę, a ich koszt wynosił 1500 dolarów. Cena wprowadzonej do sprzedaży wersji okularów Explorer Edition pozostała bez zmian. Google informuje jednak, że narzędzie jest wciąż udoskonalane i na ostateczną wersję będziemy musieli poczekać. Nie wiadomo jeszcze jak poprawki wpłyną na cenę okularów.

Jak w przypadku większości gadżetów producenci oferują klientom możliwość spersonalizowania produktu. Obecnie możemy wybierać spośród pięciu wersji kolorystycznych. Od nas też zależy, jaki kształt będą miały oprawki. Na wyglądem Google Glass będzie z pewnością czuwać Ivy Ross, która ma duże doświadczenie w zakresie mody i designu, nabyte podczas współpracy z takimi markami jak Calvin Klein, Gap czy Swatch.

 

:: 

Zobacz również

Google Glasses zmienią świat reklamy

Czy przyszłość SEM to Google Glasses

::


Komentarze
Ładowanie...

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. AkceptujęDowiedz się więcej