Hubert Świtalski awansuje na pozycję Meetrics Regional Manager CEE

Hubert Świtalski, Country Manager firmy Meetrics na Polskę, awansuje na stanowisko Regional Manager CEE – odpowiedzialny będzie za rozwój biznesu Meetrics na wszystkich rynkach Europy Środkowo-Wschodniej.
Hubert Świtalski, Country Manager firmy Meetrics na Polskę, awansuje na stanowisko Regional Manager CEE. Pozostanie szefem firmy na Polskę, jednak odpowiedzialny będzie za rozwój biznesu na szybko rosnących rynkach Europy Środkowo-Wschodniej – pozyskiwanie klientów, a także wspieranie istniejących relacji zarówno z reklamodawcami, jak i wydawcami mediów oraz organizacjami branżowymi.
Jako Country Manager Poland Hubert Świtalski od kilku lat działa na rzecz dobrych praktyk reklamowych. Od dawna już też obserwujemy szybkie wzrosty na rynkach reklamy digital w Europie Środkowo-Wschodniej. Cieszymy się z rozwoju naszego zespołu i wiemy, że w oparciu o doświadczenie Huberta będziemy teraz w stanie wesprzeć marketerów także na innych rynkach tego regionu.
Manuel Koubek, Commercial Director / Member of Managing Board, Meetrics
Hubert Świtalski został szefem Meetrics Polska w 2019 roku. Do Meetrics przeszedł z Polsat Media, gdzie w strukturach Biura Reklamy zarządzał zespołem AdTube – odpowiadał m.in. za współpracę z influencerami oraz partnerami z obszaru Social Media, jak również z domami mediowymi i kluczowymi klientami.
W branży pracuje od 12 lat. Karierę rozpoczynał w 2009 roku; przed Polsat Media pracował m.in. w Agorze (jako Agency Group Head) i Ströer Media (jako Agency Sales Deputy Director).
Hubert Świtalski jest absolwentem Uniwersytetu Warszawskiego (Wydział Nauk Politycznych, specjalizacja Marketing Polityczny).
Meetrics od 2008 roku dostarcza rozwiązań do polepszania jakości marketingu online. Dodatkowo, mierząc Viewability reklam online, Meetrics dostarcza narzędzi do kontroli środowiska reklamowego, grup docelowych i zapobiega reklamom fraudowym. Meetrics jest pierwszą europejską firmą akredytowaną przez MRC (Media Rating Council) za wyspecjalizowane wykrywanie fraudów i pomiary viewability dla reklam display i wideo. Wiodące światowe firmy polegają na produktach i usługach Meetrics. Firma jest także jedynym europejskim dostawcą neutralnych pomiarów Viewability współpracującym z Facebookiem i Google.
Więcej informacji: www.meetrics.com
Źródło: Meetrics