Huczne otwarcie Popeyes w Poznaniu. Już 1 sierpnia restauracja zaprasza na darmowy poczęstunek, poznaniacy skosztują między innymi słynnej kanapki Chicken Sandwich!
Dokładnie 7 lipca Popeyes świętował swoje pierwsze urodziny w Polsce i choć od debiutu w naszym kraju minął zaledwie rok marka już zyskała wielbicieli swojej luizjańskiej kuchni. Teraz także poznaniacy będą mogli przekonać się w czym tkwi sekret jej niepowtarzalnego smaku. Flagowym daniem jest świeży, soczysty kurczak marynowany przez 12 godzin, do tego chrupiąca panierka, […]
Dokładnie 7 lipca Popeyes świętował swoje pierwsze urodziny w Polsce i choć od debiutu w naszym kraju minął zaledwie rok marka już zyskała wielbicieli swojej luizjańskiej kuchni. Teraz także poznaniacy będą mogli przekonać się w czym tkwi sekret jej niepowtarzalnego smaku. Flagowym daniem jest świeży, soczysty kurczak marynowany przez 12 godzin, do tego chrupiąca panierka, z doskonałymi dodatkami i wyrazistymi przyprawami w stylu Luizjany, które pokochały miliony smakoszy na całym świecie. Po słynną Chicken Sandwich ustawiały się kolejki, a polski rekordzista spędził prawie dwie doby przed Złotymi Tarasami. Czy nowy rekord padnie w Poznaniu?
– Poznań to jedno z ważniejszych miast na gastronomicznej mapie Polski, w którym od samego początku planowaliśmy się pojawić. To właśnie o restauracje w Poznaniu najczęściej pytali także internauci na naszych profilach społecznościowych, tym bardziej cieszymy się, że już 1 sierpnia będziemy mogli dla nich otworzyć nasze drzwi. Jak zawsze z okazji otwarcia w nowym mieście przygotowaliśmy dla gości szereg niespodzianek – mówi Kamila Węcka, Marketing Manager, Popeyes w Polsce.
Popeyes wie jak sprawić radość swoim gościom i także w Poznaniu oferuje im roczny voucher na darmowe kanapki Chicken Sandwich. Zwyciężą trzy pierwsze osoby, które ustawią się w kolejce w specjalnie oznaczonej strefie (pomarańczowy dywan i flagi z logo Popeyes) przed głównym wejściem Posnani, zgodnie z regulaminem wydarzenia*. Natomiast pierwsza setka stojących już przed samą restauracją zje Chicken Sandwich za darmo, w dniu otwarcia. Oczekiwanie w kolejce umili gościom zespół Brass Band grający muzykę na żywo, wydarzenie będzie można uwiecznić na zdjęciach w fotobudce. Do dyspozycji odwiedzających będzie także stanowisko do kreatywnego brandowania butów, odzieży i akcesoriów.
Popeyes to czysta energia i eksplozja kulinarnej radości. Smak soczystego i chrupiącego kurczaka oraz wyrazistych przypraw inspirowanych kuchnią z Luizjany zaskoczą niejedno podniebienie. Goście Posnani zjedzą m.in. kultową kanapkę Chicken Sandwich, niepowtarzalne w smaku frytki Cajun oraz kawałki kurczaka – Signature Chicken, Louisiana Wings, Chicken Tenders, a do tego autorskie dipy: Mardi Gras, NOLA, Bold BBQ, Bayou Buffalo. Niemal wszystkie dania z kurczaka dostępne są w wersji pikantnej i łagodnej. Popeyes w swoim menu czerpie inspirację z tradycji Nowego Orleanu, miasta różnych kultur i grup etnicznych. Marka wyróżnia się smakiem, ale i energią pulsującą w luizjańskich rytmach, dlatego podczas pierwszego dnia otwarcia restauracji w Poznaniu możemy spodziewać się, że będzie nie tylko smacznie, ale i głośno, kolorowo i radośnie jak na tętniących życiem ulicach Nowego Orleanu, zapowiadają przedstawiciele sieci.
Popeyes® powstał w 1972 roku w Nowym Orleanie w Luizjanie. Marka szybko podbiła serca gości w Stanach Zjednoczonych i na całym świecie, stając się jedną z największych sieci restauracji szybkiej obsługi. Obecnie posiada ponad 4200 restauracji w ponad 30 krajach na różnych kontynentach, a jej specjalnością niezmiennie są aromatyczne, autentyczne smaki dziedzictwa Luizjany. Nowo powstająca restauracja Popeyes otwarta będzie w godzinach od 10:00 do 22:00. Sieć stworzy w Poznaniu dziesiątki miejsc pracy i możliwości rozwoju kariery zawodowej w powstającym zespole ambitnych, zaangażowanych i wspierających się osób.
Założony w Nowym Orleanie w stanie Luizjana w USA w 1972 roku, Popeyes® ma ponad 50-letnią historię i tradycję kulinarną. Kuchnia Popeyes® wyróżnia się unikalnym menu, w stylu luizjańskim. Sieć znana jest z doskonałego smaku kurczaka marynowanego w mieszance przypraw Louisiana Cajun, którego można spróbować w wersji łagodnej i pikantnej. W ofercie znajdziemy kanapki z kurczakiem czy rożne części panierowanego kurczaka. Nie zabraknie też dodatków typowych dla kuchni amerykańskiej. Przywiązanie sieci do dziedzictwa i aromatycznego, autentycznego jedzenia z Luizjany pozwoliła Popeyes® stać się jedną z największych na świecie restauracji szybkiej obsługi z kurczakiem, z prawie 4300 restauracjami w USA i na całym świecie. Popeyes jest spółką zależną Restaurant Brands International Inc. („RBI”), jednej z największych na świecie firm zajmujących się restauracjami szybkiej obsługi z ponad 40 miliardami dolarów rocznej sprzedaży w całym systemie i około 30000 restauracji w ponad 100 krajach. RBI jest właścicielem czterech najbardziej znanych i kultowych marek restauracji szybkiej obsługi na świecie – BURGER KING®, TIM HORTONS®, POPEYES® i FIREHOUSE SUBS®. Markę Popeyes do Polski wprowadza firma Rex Concepts. Aby dowiedzieć się więcej o marce Popeyes®, odwiedź stronę www.popeyespolska.com lub śledź nas na Facebooku, Tiktoku, Twitterze i Instagramie.
Niniejsza informacja prasowa zawiera pewne stwierdzenia i informacje dotyczące przyszłości, które odzwierciedlają obecne przekonania i oczekiwania kierownictwa dotyczące przyszłych wydarzeń, inicjatyw i wyników operacyjnych i są aktualne wyłącznie na dzień publikacji niniejszej informacji. Te stwierdzenia dotyczące przyszłości nie stanowią gwarancji przyszłych wyników i wiążą się z szeregiem ryzyk i niepewności. Te stwierdzenia dotyczące przyszłości obejmują między innymi nasze oczekiwania dotyczące możliwości otwarcia kolejnej restauracji Popeyes w Poznaniu oraz dodatkowych restauracji w Polsce lokalizacji w centrach handlowych, a następnie lokalizacji ulicznych, a także stworzenia przez Popeyes w Polsce wielu możliwości zatrudnienia i kariery na rynku. Czynniki, które mogą spowodować, że rzeczywiste wyniki będą istotnie różnić się od oczekiwań RBI, zostały szczegółowo opisane w dokumentach RBI składanych do amerykańskiej Komisji Papierów Wartościowych i Giełd oraz do Komisji ds. Komisji Papierów Wartościowych i Giełd oraz organom regulacyjnym ds. papierów wartościowych w Kanadzie, takich jak raporty roczne i kwartalne oraz raporty bieżące na formularzu 8-K, i obejmują następujące ryzyka: ryzyko związane z naszą zdolnością do pomyślnego wdrożenia strategii rozwoju krajowego i międzynarodowego oraz ryzyko związane z działalnością międzynarodową; ryzyko związane z naszą zdolnością do konkurowania w kraju i na arenie międzynarodowej w intensywnie konkurencyjnej branży; globalne warunki gospodarcze lub inne warunki biznesowe, które mogą mieć wpływ na chęć lub zdolność naszych klientów do zakupu naszych produktów; nasze relacje z naszymi franczyzobiorcami i ich sukces oraz ryzyko związane z naszym w pełni franczyzowym modelem biznesowym; oraz skuteczność naszych programów marketingowych i reklamowych oraz wsparcie franczyzobiorców dla tych programów. Poza przypadkami wymaganymi przez obowiązujące przepisy prawa, nie przyjmujemy na siebie obowiązku aktualizowania tych stwierdzeń dotyczących przyszłości, czy to z powodu nowych informacji, późniejszych wydarzeń lub okoliczności, zmiany oczekiwań lub w inny sposób.