Huta 19 im. Joachima Fersengelda z działem social media i public relations

134

Huta 19 im. Joachima Fersengelda poszerzyła swoje kompetencje o działania w zakresie mediów społecznościowych oraz public relations. Nowy dział agencji tworzą cztery osoby, które zajmują się obsługą marki Żubr (Kompania Piwowarska), marki Castorama oraz marki zabawek Schleich, dystrybuowanych w Polsce przez TM Toys.

Stanowisko Head of Social Media objął Artur Roguski, który wcześniej pracował przez 5 lat w mediach (magazyn Brief, Grupa Onet-RAS oraz Edipresse Polska), a ostatnio zajmował się mediami społecznościowymi w agencji public relations Dfusion Communication pracując m.in. z Cisco Polska i Microsoft Polska. 

Stanowiska moderatorów objęli Monika Krawczyk (wcześniej Communication Manager w agencji Streetcom) oraz Miłosz Brzana (poprzednio Kayax).

W aktualnych projektach public relations i pozyskiwaniu nowych klientów, agencję wspiera Justyna Sztengreber, od 5 lat działająca w branży jako konsultant, wcześniej przez 4 lata w Ogilvy Public Relations. Sztengreber prowadziła działania dla takich marek jak: Faktoria Win, Mastercard, WWF, Żydowski Instytut Historyczny, Helios, Nordea, LEGO czy ONZ. Jako współtwórca kampanii ma na koncie nagrody w konkursach: Cannes Lions, Effie, Golden Drum i KTR. Współpracuje również na stałe z środowiskiem start-upowym.

– Rozwój kompetencji w zakresie działań w social media i public relations jest dla nas naturalnym krokiem – komentuje Mateusz Żdanko, wspólnik i dyrektor kreatywny agencji Huta 19 im. Joachima Fersengelda. – Jest odpowiedzią na potrzeby Klientów, którzy szukają agencji skupiających wiele różnych kompetencji w ramach jednej organizacji. Dzięki temu działania podejmowane przez agencję są spójniejsze komunikacyjnie, szybsze i lepiej dostosowane do krajobrazu mediów.

Huta 19 im. Joachima Fersengelda to obecnie 22 osoby. Oprócz wymienionych marek agencja obsługuje w zakresie digital m.in. sieć sklepów Biedronka i markę piwa Dębowe. Projektowo przygotowuje także kampanie reklamowe dla polskiego oraz zagranicznych oddziałów Viacom (Nickelodeon, Comedy Central, MTV), a w ostatnim czasie zrealizowała spoty TV dla dwóch marek USP Zdrowie (Ibuprom Sport i Stoperan).