Hyperlapse jako narzędzie do promocji

0 3 870

Instagram wypuścił na światło dzienne aplikację pod nazwą Hyperlapse. Przedstawiamy pierwsze próby wykorzystania nowej aplikacji przez marki takie jak Mercedes, Taco Bell, Mountain Dew, Foot Locker.

O Hyperlapse pisaliśmy w zeszłym tygodniu. Tym co może przyciągnąć marki do Hyperlapse jest możliwość pokazania swojego produktu w nowej odsłonie. Już nie tylko poprzez zdjęcie na Instagramie, ale również w wersji wideo. Do tej pory niewiele marek skorzystało z tej opcji. Może brak im kreatywności i pomysłu jak  mogliby wyorzystać aplikację. Ci, którzy postawili na produkt Instagrama wiedzą, że to dobry ruch z ich strony, ponieważ było to dobrze odbierane przez klientów. Przedstawiamy 4 wideo stworzone dzięki aplikacji Hyperlapse.

Aplikacja ta została wykorzystana już między innymi przez Mercedesa.

 

Kolejną marką, która postawiła na Hyperlapse jest Taco Bell.

 

Mountain Dew należy również pokazał, że nie boi się korzystać z nowych możliwości jakie daje aplikacja.

 

Ostatnim brandem, który skorzystał z potencjału produktu Instagrama jest Foot Locker

::

Która realizacja najbardziej się Wam podoba? Piszcie w komentarzach!

 

Komentarze
Ładowanie...

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. AkceptujęDowiedz się więcej