Hyperlapse jako narzędzie do promocji

Instagram wypuścił na światło dzienne aplikację pod nazwą Hyperlapse. Przedstawiamy pierwsze próby wykorzystania nowej aplikacji przez marki takie jak Mercedes, Taco Bell, Mountain Dew, Foot Locker.

O Hyperlapse pisaliśmy w zeszłym tygodniu. Tym co może przyciągnąć marki do Hyperlapse jest możliwość pokazania swojego produktu w nowej odsłonie. Już nie tylko poprzez zdjęcie na Instagramie, ale również w wersji wideo. Do tej pory niewiele marek skorzystało z tej opcji. Może brak im kreatywności i pomysłu jak  mogliby wyorzystać aplikację. Ci, którzy postawili na produkt Instagrama wiedzą, że to dobry ruch z ich strony, ponieważ było to dobrze odbierane przez klientów. Przedstawiamy 4 wideo stworzone dzięki aplikacji Hyperlapse.

Aplikacja ta została wykorzystana już między innymi przez Mercedesa.

 

Kolejną marką, która postawiła na Hyperlapse jest Taco Bell.

 

Mountain Dew należy również pokazał, że nie boi się korzystać z nowych możliwości jakie daje aplikacja.

 

Ostatnim brandem, który skorzystał z potencjału produktu Instagrama jest Foot Locker

::

Która realizacja najbardziej się Wam podoba? Piszcie w komentarzach!

 

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF