...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

InSocial: Pracodawco, nie bój się millenialsa!

Millenialsi to pokolenie, które spędza sen z powiek polskim pracodawcom. Czy powinni się ich obawiać? Czym różnią się od poprzednich generacji? Czy będą wychodzić poza mury korporacji? Na te i inne pytania odpowiada Patryk Góralowski – sprzedawca, trener, moderator i wykładowca. Od 10 lat projektuje i prowadzi symulacyjne gry warsztatowe, warsztaty i szkolenia. Związany z projektem Knowledge Brasserie.

Millenialsi to pierwsze pokolenie, które wychowało się w czasach internetu, dlatego też – to oni wymyślają design thinking, chcą pracować w inny sposób, bardziej twórczy i kreatywny. To oni wymyślają zawody, których jeszcze dzisiaj nie ma – mówi Patryk Góralowski. To rewolucyjne podejście potrafi wystraszyć pracodawcę, który przyzwyczajony jest do „trzymania” swojego pracownika w przysłowiowych czterech ścianach. Warto jednak zmienić nastawienie do tego pokolenia, jak zauważa Góralowski – jeżeli młodzi ludzie chcą pracować z fajnego miejsca w słońcu, a wykonują powierzone im zadania, których od nich oczekujemy, to czemu im na to nie pozwolić – apeluje również, aby pracodawcy przestali bać się millenialsów – myślę, że trzeba patrzeć na całą tę grupę jako naprawdę niesamowicie zdolnych i ciekawych ludzi, którzy chcą po prostu pracować.

 

::

„jeżeli młodzi ludzie chcą pracować z fajnego miejsca w słońcu,

a wykonują powierzone im zadania, których od nich oczekujemy,

to czemu im na to nie pozwolić”

 

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF