Jacek Celiński dołącza do Adlook jako VP of Growth CEE

Na nowym stanowisku będzie odpowiadał za wzrost sprzedaży w Europie Środkowo-Wschodniej.

Warszawa, 10 września 2024 r. – spółka Adlook ogłosiła dziś, że Jacek Celiński objął stanowisko VP of Growth CEE. W tej roli będzie odpowiadał za zwiększenie sprzedaży w regionie Europy Środkowo-Wschodniej. Pod jego nadzorem będzie obszar rozwijania silnych partnerstw z obecnymi i nowymi klientami, a także wzmacnianie kompetencji zespołu sprzedażowego. Docelowo wprowadzi długofalową strategię, która pozwoli na dalszy, stabilny rozwój i umacnianie pozycji Adlook w regionie.

 

Jacek Celiński to doświadczony lider z ponad dwudziestoletnim międzynarodowym doświadczeniem w branży mediów, komunikacji, marketingu cyfrowego i e-commerce. Poprzednio przez blisko 3 lata pracował w dentsu Poland, gdzie piastował stanowisko Head of Media & Performance. Wcześniej m.in. przez ponad dekadę był związany z agencjami Publicis Groupe (Starcom, Next, S&S IS). W trakcie swojej kariery zawodowej współpracował z globalnymi markami, takimi jak Coca-Cola, Procter & Gamble i Mars, zdobywając liczne nagrody branżowe, w tym Effie, Festival of Media i KTR. W Adlook będzie wykorzystywał swoją wiedzę do tworzenia nowych możliwości biznesowych oraz zwiększania sprzedaży w regionie CEE.

“Cieszę się, że Jacek dołącza do naszego zespołu. Jego bogate doświadczenie w obszarze mediów, komunikacji oraz e-commerce będzie kluczowe dla dalszego wzmacniania naszej oferty w Europie Środkowo-Wschodniej. Jestem przekonany, że kompetencje, które wnosi do Adlook, pozwolą nam jeszcze skuteczniej dostarczać innowacyjne rozwiązania naszym klientom, odpowiadając na ich rosnące potrzeby i wspierając ich w osiąganiu sukcesów.” – powiedział Kuba Kossut, CEO Adlook.

„Adlook to dynamiczna organizacja, pełna utalentowanych specjalistów, z którymi moje drogi zawodowe często się przecinały. Internetowy świat wkroczył w bardzo wymagający moment, gdzie prywatność zaczyna być podstawą funkcjonowania każdego biznesu, dlatego doświadczenie
i rozwiązania, jakie oferuje Adlook, są dzisiaj dla całej branży cenniejsze niż kiedykolwiek wcześniej. Tym bardziej nie mogę się doczekać współpracy z tym wyjątkowym zespołem. Jestem przekonany, że już wkrótce wspólnie będziemy mogli świętować kolejne sukcesy marketingowe naszych klientów.” – komentuje Jacek Celiński.

***
O Adlook

Powstała w 2022 r. platforma Adlook to oparte na deep learningu połączenie reklamy z technologią, które umożliwia opracowywanie skutecznych rozwiązań uwzględniających ochronę prywatności. Adlook jest najnowocześniejszym DSP, który umożliwia obsługę czołowych światowych marek i agencji reklamowych oraz dostarczanie spersonalizowanych i ukierunkowanych na wyniki rozwiązań reklamowych. Są one ściśle dopasowane do zróżnicowanych potrzeb klientów, dzięki czemu przyczyniają się do osiągania sukcesów marketingowych i wywierania pozytywnego wpływu na ekosystem cyfrowy, przy jednoczesnym dbaniu
o prywatność użytkowników.

Jako jedna z pierwszych platform wykorzystujących Privacy Sandbox od Chrome i Protected Audience API oraz współpracująca ściśle z Google, Adlook wyznacza nowe standardy w zakresie bezpieczniejszej i bardziej zorientowanej na prywatność reklamy. Dzięki tej współpracy i strategicznej roli w grupie RTB House, Adlook rozwija swoją obecność na rynku online oraz zapewnia wysokie standardy bezpieczeństwa i kreatywności marki. Poprzez innowacje i zaangażowanie w ochronę prywatności, Adlook zmierza ku pozbawionemu plików cookie (tzw. cookieless) światu, dążąc do określenia zupełnie nowych standardów reklamowych.

Adlook obsługuje ponad 700 wydawców na terenie obu Ameryk i regionu EMEA, zapewniając 95% zasięgu
w Internecie. W ramach kompleksowej obsługi udoskonala prowadzenie kampanii premium i o szerokim zasięgu, co gwarantuje oczekiwane rezultaty takim klientom jak Sanofi, Mars czy Heinz.

Dowiedz się więcej na www.adlook.com

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF