Jak największa polska społeczność kierowców pomaga rozwinąć polską turystykę?

Yanosik, polski system dla kierowców, od lat kieruje się misją, której celem jest wspieranie zmotoryzowanych w różnych potrzebach. Mając na uwadze, że podróżowanie to ważny element życia nas wszystkich, Yanosik uruchomił w swojej aplikacji funkcję informowania o atrakcjach turystycznych w kraju, które mogą do niego zgłaszać różne podmioty, związane z tym sektorem. Dzięki „Turystyce Regionu” kierowcy poznają nowe miejsca, a regiony promują swoje atrakcje i zyskują nowych odwiedzających.

Aplikacja Yanosik zachęca do zwiedzania Polski

Yanosik to już ponad 4,5 mln użytkowników, pokonujących ponad 1,4 mld kilometrów w skali miesiąca. W godzinach szczytu z aplikacją Yanosik podróżuje ponad 270 tysięcy zmotoryzowanych Polaków.

Mając takie możliwości zasięgowe i wiedząc, że turystyka to jeden z ważniejszych elementów w życiu każdego człowieka, system wprowadził możliwość rozszerzania swoich doświadczeń podróżniczych za pomocą aplikacji.

W ramach projektu Turystyka Regionu, użytkownicy aplikacji Yanosik są bezpośrednio informowani o atrakcjach turystycznych, które znajdują się na ich trasie. Jest to możliwe, dzięki współpracy z Regionalnymi Organizacjami Turystycznymi, które zgłaszając atrakcje do systemu Yanosik, mogą w ten sposób promować swój region.

Kierowcy, korzystający z Yanosik otrzymują informacje o lokalizacjach turystycznych atrakcji na swojej trasie, dzięki czemu mogą odkryć nowe miejsca, zaplanować w nich postój, a nawet wycieczkę do wybranych punktów z wyprzedzeniem. Każda atrakcja turystyczna jest wyraźnie oznaczona specjalną ikoną na mapie.

Województwo pomorskie jako pierwsze skorzystało ze wsparcia Yanosik

Pomorska Regionalna Organizacja Turystyczna (PROT) jako pierwsza zgłosiła do systemu Yanosik 60 lokalizacji turystycznych. Atrakcje zostały bardzo dobrze odebrane przez społeczność użytkowników Yanosik, co potwierdzają także dane z systemu.

Jeszcze przed rozpoczęciem okresu letniego, w którym odbywa się najwięcej podróży turystycznych w naszym kraju, w systemie Yanosik zarejestrowano ponad 44% wzrost odwiedzin rejonu najniższego punktu w Polsce, prawie 39% wzrost obszaru Twierdzy Wisłoujście oraz ponad 34% przyrost odwiedzin okolic Wielbłądziego Garba w Krynicy, w porównaniu do ubiegłego roku.

Zasięg systemu Yanosik daje świetną możliwość promowania swoich atrakcji Regionalnym Organizacjom Turystycznym. Kierowcy chętnie odkrywają nowe, ciekawe miejsca podczas swoich podróży, a regiony zwiększają swoją rozpoznawalność i zyskują nowych odwiedzających.

Zainteresowani dołączeniem do projektu „Turystyka Regionu” w systemie Yanosik, mogą poznać szczegóły podczas nadchodzących targów Regionów i Produktów Turystycznych TOUR SALON, które odbędą się w Poznaniu, w dniach 4-6 października.

Tour Salon – targi dla pasjonatów podróży

W targach Regionów i Produktów Turystycznych TOUR SALON rokrocznie uczestniczy kilka tysięcy miłośników podróży, poszukujących inspiracji na kolejne wyjazdy i nie tylko.

Trzy dni targowe oferują uczestnikom niepowtarzalną okazję do poznania świata podróży od podszewki. Podczas wydarzenia odbędą się relacje znanych i podziwianych podróżników, posłuchać będzie można m.in. Michała Cessanisa – autora podróżniczej serii telewizyjnej „Do zobaczenia”, emitowanej w Dzień Dobry TVN, Kamila i Pawła Florczaków – autorów bloga Ready for Boarding, Karolinę i Filipa Mleczków – zwycięzców Turystycznych Mistrzostw Vlogerów 2023.

Ponadto, na odwiedzających czekają bogate ekspozycje zagraniczne i krajowe, stoiska wystawców z różnych sektorów turystycznych oraz strefy tematyczne, w których każdy znajdzie coś dla siebie.

Na targach obecny będzie także Yanosik ze stoiskiem promującym projekt Turystyki Regionu w swojej aplikacji, a odwiedzający będą mogli poznać więcej szczegółów podczas prelekcji Darii Ściborskiej – Koordynatora Projektu Turystyka Regionu, na scenie w piątek o godzinie 10:45.

Targom Tour Salon będzie towarzyszyć jedno z największych i najbardziej prestiżowych wydarzeń z sektora turystyki caravaningowej w Polsce – Caravans Salon, na którym z kolei pojawi się zespół Autoplac.pl – portalu z ogłoszeniami motoryzacyjnymi od Yanosik.

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF