Jak wziąć udział w CMO Awards?
W CMO Awards mogą uczestniczyć CMOsi, lub managerowie pełniący faktyczną funkcję Szefa Marketingu reprezentujący reklamodawców działających na polskim rynku.
Co zrobić, żeby wziąć udział w CMO Awards?
Wystarczy po zarejestrowaniu się i zalogowaniu na stronie konkursu w zakładce „kategorie” wybrać jedną lub kilka z 6 kategorii:
- creative innovator
- digital champion
- omnichannel leader
- brand guardian
- purpose ambasador
Następnie należy wypełnić proste zgłoszenie złożone z 3 kroków:
- headline – tytuł zgłoszenia dot. Projektu/ów, osiągnięć 2021 (200 znaków)
- lead – krótki opis zgłoszenia dot. Projektu/ów, osiągnięć 2021 (300 znaków)
- opis zgłoszenia dot. Projektu/ów, osiągnięć 2021 (2000 znaków)
Jakie projekty można zgłosić do CMO Awards?
Do CMO Awards można zgłosić projekty, które zostały zrealizowane w 2021 roku, lub takie których kluczowa część zrealizowana została w 2021 roku. W przypadku wątpliwości Rada Ekspertów powołana w toku CMO Awards zastrzega sobie prawo podjęcia decyzji w tym temacie.
Zgłoszony projekt powinien być realizowany przez dział marketingu, tzn. dział marketingu powinien pełnić rolę właściciela, lub współwłaściciela projektu. Zgłaszający projekt CMO powinien wypełniać kluczową rolę w jego realizacji.
Na czym polega głosowanie PEER to PEER w CMO Awards?
- Głosowanie realizowane jest wg. mechanizmu: peer to peer.
- W głosowaniu mogą wziąć udział tylko CMOsi i osoby pełniące funkcję faktycznego szefa marketingu.
- Każdy CMO głosuje tylko raz.
- CMO-si głosują na projekty zgłoszone w sześciu kategoriach, w każdej kategorii oddają swój głos na jeden lub więcej projektów, wybierając te projekty które ich zdaniem zasłużyły na wyróżnienie.