...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

Jak wziąć udział w CMO Awards?

W CMO Awards mogą uczestniczyć CMOsi, lub managerowie pełniący faktyczną funkcję Szefa Marketingu reprezentujący reklamodawców działających na polskim rynku.

Co zrobić, żeby wziąć udział w CMO Awards?

Wystarczy po zarejestrowaniu się i zalogowaniu na stronie konkursu w zakładce „kategorie” wybrać jedną lub kilka z 6 kategorii:

  • creative innovator
  • digital champion
  • omnichannel leader
  • brand guardian
  • purpose ambasador

Następnie należy wypełnić proste zgłoszenie złożone z 3 kroków:

  • headline – tytuł zgłoszenia dot. Projektu/ów, osiągnięć 2021 (200 znaków)
  • lead – krótki opis zgłoszenia dot. Projektu/ów, osiągnięć 2021 (300 znaków)
  • opis zgłoszenia dot. Projektu/ów, osiągnięć 2021 (2000 znaków)

Jakie projekty można zgłosić do CMO Awards?

Do CMO Awards można zgłosić projekty, które zostały zrealizowane w 2021 roku, lub takie których kluczowa część zrealizowana została w 2021 roku. W przypadku wątpliwości Rada Ekspertów powołana w toku CMO Awards zastrzega sobie prawo podjęcia decyzji w tym temacie.

Zgłoszony projekt powinien być realizowany przez dział marketingu, tzn. dział marketingu powinien pełnić rolę właściciela, lub współwłaściciela projektu. Zgłaszający projekt CMO powinien wypełniać kluczową rolę w jego realizacji.

Na czym polega głosowanie PEER to PEER w CMO Awards?

  • Głosowanie realizowane jest wg. mechanizmu: peer to peer.
  • W głosowaniu mogą wziąć udział tylko CMOsi i osoby pełniące funkcję faktycznego szefa marketingu.
  • Każdy CMO głosuje tylko raz.
  • CMO-si głosują na projekty zgłoszone w sześciu kategoriach, w każdej kategorii oddają swój głos na jeden lub więcej projektów, wybierając te projekty które ich zdaniem zasłużyły na wyróżnienie.

CMO SUMMIT by Shortlist, to cykliczna konferencja skierowana do CMOsów, Dyrektorów Marketingu i top managerów marketingu, reklamodawców, organizowana przez Shortlist Consulting. CMO Summit by Shortlist to wydarzenie „by invitation only” i „must be” dla top managerów marketingu i reklamodawców. Podczas poprzednich edycji mieliśmy przyjemność gościć CMOsów zarządzających marketingiem ponad 200 firm oraz wysłuchać kilkudziesięciu prelegentów, wybitnych ekspertów z Polski i ze świata. Za nami już 4 edycje CMO Summit Polska i 1 edycja CMO Summit CEE. Tematem przewodnim CMO Summit 2022, wydarzenia które odbędzie się 10-11 maja w formule on-line jest “DIGITAL MATURITY” CMO AWARDS to cykliczna, coroczna nagroda, w ramach której CMOsi wyróżnią ze swojego grona koleżanki/kolegów marketerów, którzy wdrożyli lub zainicjowali w swoich firmach najbardziej wartościowe projekty transformacyjne, wzmacniające rolę marketingu jako kontrybutora wzrostu biznesu.

CMO Summit / CMO Awards