...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

JAK KREOWAĆ MARKI, KTÓRE POKOCHA POKOLENIE Y?

W marcu tego roku ukazała się nowa edycja książki “How Cool Brands Stay Hot”, której polski tytuł brzmi „Jak kreować marki, które pokocha pokolenie Y?”.

Autorzy – Joeri Van den Bergh (InSites Consulting) i Mattias Behrer z MTV Networks – poświęcili w niej uwagę zagadnieniom związanym ze sposobem skutecznej komunikacji do osób urodzonych w latach 1980-1996, nazywanych również pokoleniem Milenium lub Millenialsami.

Książka jest podsumowaniem pięcioletnich badań nad psychologią i zachowaniami konsumentów z pokolenia Y. Opisuje ona cechy charakterystyczne dla młodych konsumentów oraz co to znaczy „być cool” według pokolenia Y. Autorom udało się stworzyć unikalny model CRUSH, który prezentuje pięć czynników charakteryzujących dobrą markę z perspektywy pokolenia Y:

 

Jego skuteczność potwierdzają przedstawiciele takich światowych marek, jak Coca-Cola, Nike czy H&M. Z książki można dowiedzieć się, dlaczego opisywana generacja przywiązuje do powyższych czynników tak wielką wagę i jak w praktyce wykorzystać tę wiedzę, by budować rozpoznawalne, odnoszące sukcesy i gwarantujące zyski marki, które pokocha pokolenie Y.

Poza wywiadami, w „Jak kreować…” można znaleźć także case studies m.in. Jack & Jones czy Levi’s.

Uzupełnieniem książki jest strona internetowa HowCoolBrandsStayHot.com

O autorach:

Joeri Van den Bergh – współzałożyciel agencji InSites Consulting, pracującej m.in. dla takich marek, jak Lego, Nokia, Sony, MTV, Danone, Unilever czy Coca-Cola.

Mattias Behrer – senior vice-president w MTV North Europe & MTV International Property Marketing. Wcześniej pracował m.in. w dziale marketingu międzynarodowego H&M.

 

 

 

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF