Kantar partnerem TikTok Brand Lift Study

355

Według badania Kantar Media Reactions wiemy, że potencjał reklamowy TikToka jest olbrzymi. Teraz możemy ten potencjał zmierzyć.

shell brand is the future

TikTok pozwala markom i konsumentom nawiązywać dialog, z jednej strony wzmacniać relacje, z drugiej docierać z komunikacją do nowych grup docelowych. TikTok Brand Lift Study został stworzony, aby pomóc markom zmierzyć ich realną wartość i rozpoznawalność wśród użytkowników platformy.

TikTok Brand Lift Study (BLS) to narzędzie pomiarowe typu first-party. Pozwala reklamodawcom lepiej zmierzyć wpływ ich kampanii reklamowych na wskaźniki KPI marki, takie jak świadomość, postrzeganie, intencje czy zapamiętywanie. Co w efekcie pozwala prowadzić skuteczniejsze kampanie i działania reklamowe.

Stale rozbudowujemy funkcjonalności platformy, aby jeszcze lepiej odpowiadać na potrzeby naszych partnerów biznesowych. Zapewniamy im dostęp do najważniejszych danych i pogłębionych analiz, które pokazują zaangażowanie społeczności i napędzają sprzedaż ich produktów i usług. Dzięki TikTok BLS, reklamodawcy będą w stanie jeszcze lepiej interpretować postawy oraz preferencje swojej grupy docelowej, co przełoży się na jej większe zaangażowanie, przywiązanie do marki i chęć interakcji.

Rafał Drzewiecki, Head of Marketing w TikTok w Polsce i Europie Centralnej

Społeczność TikToka tworzy globalne i lokalne trendy, które mogą zwiększać zainteresowanie określonymi produktami, usługami i markami. TikTok BLS zapewnia markom nowatorskie podejście do tradycyjnych badań i optymalizacji tzw. brand resonance, a także jest zbieżne z koncepcją TikToka, jako platformy budującej niezwykle zaangażowaną społeczność poprzez interakcję z krótkimi filmami wideo.

Jednostką weryfikującą TikTok Brand Lift Study jest Kantar.

TikTok nadal postrzegany jest jako stosunkowo nowe medium, ale potrzeba pomiaru kampanii i aktywności w jej ramach jest już dla marek kluczowa. Umożliwienie pomiarów z jednej strony świadczy o transparentności tej platformy contentowej, a z drugiej pozwoli markom na zwiększenie efektywności komunikacji prowadzonych działań.

Michał Zajdel Head of Media & Digital w Kantar Polska

Rozwiązanie swoim zasięgiem obejmuje m. in. takie rynki jak USA, Kanada, Wielka Brytania, Francja, Włochy, Niemcy, Polska, Japonia czy Brazylia.


Źródło: Kantar 

shell brand is the future

Komentarze
Ładowanie...

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. AkceptujęDowiedz się więcej