Katarzyna Twarowska Executive Vice President w Brand New Galaxy

Katarzyna Twarowska

Katarzyna Twarowska została powołana na stanowisko Executive Vice President w holdingu marketingowo-technologicznym Brand New Galaxy. Odpowiada za globalne centrum usług wspólnych (Shared Services Center) oraz za finanse grupy.

Katarzyna Twarowska to biznesowa liderka w obszarze innowacji, efektywności i rozwoju organizacji. Posiada dwudziestoletnie doświadczenie zawodowe w Polsce i za granicą. Większość swojej kariery zawodowej związała z EY, na pozycji dyrektora w dziale Assurance. Następnie pełniła funkcję Head of Family Office, skupiającego w swojej strukturze kilka spółek giełdowych. Tworzyła i rozwijała fundację, której celem jest wspieranie kobiet w rozwoju ich ścieżki zawodowej oraz poszerzanie ich kompetencji przywódczych.

Kacper KłosSiła oferty Brand New Galaxy pochodzi z wchodzących w jej skład dynamicznie rosnących, specjalistycznych spółek, które cechuje doskonała jakość usług oraz globalna skala działania. Szybkie tempo wzrostu wymaga silnego wsparcia w obszarze usług wspólnych. Dołączenie Katarzyny do zespołu to kolejny krok w rozwoju BNG. Przeskalowanie naszego biznesu o otwarcie nowych biur (Dubaj, Amsterdam), czy akwizycja Content26 zobowiązują do sprawnego zarządzania procesami, ich digitalizacji i automatyzacji. Jest to bardzo istotny komponent na planowanej, dalszej ścieżce wzrostu.

Kacper Kłos, CEO Brand New Galaxy

Shared Services Center w Brand New Galaxy łączy kompetencje administracji, zarządzania nieruchomościami, IT oraz HR. Ponadto w jego skład wchodzi dział prawny, finansowy, księgowość oraz PR. Zadaniem centrum usług wspólnych jest umożliwienie agencjom skupienia się wyłącznie na rozwoju ich kompetencji i zgłębianiu zagadnień profesjonalnych. Centralne zarządzanie procesami umożliwia utrzymanie wysokich standardów obsługi międzynarodowej.

Z ogromną przyjemnością podjęłam wyzwanie rozwoju grupy BNG, w tym m.in. zbudowania globalnego Shared Services Center. Moim celem jest zapewnienie synergii biznesowej dla całej grupy Brand New Galaxy. Dostrzegamy wymierne korzyści w centralizacji i digitalizacji procesów, które są kluczowe dla funkcjonowania całej organizacji, zwłaszcza, takiej jak nasza, która swoje oddziały ma na całym świecie – od Seattle po Dubaj. Przyjęty przez Brand New Galaxy model zarządzania umożliwia jednolite podejście biznesowe w każdej spółce i we wszystkich biurach.

Katarzyna Twarowska, Executive Vice President w Brand New Galaxy


Źródło: Brand New Galaxy

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF