BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

KERRIS odpowiada za kampanię launchującą nowy produkt Lisner DIP

Agencja KERRIS realizuje kampanię wprowadzającą na rynek nową kategorię produktową marki Lisner – Lisner DIP. Celem projektu jest zaprezentowanie nowej linii dipów i od razu osadzenie ich w konkretnym kontekście konsumenckim – wspólnego oglądania filmów i seriali.

Kampania pod hasłem „Przyjemność dipowania podczas oglądania” wystartowała 2 czerwca i potrwa do 4 lipca 2025 roku. Jej celem jest zapoznanie konsumentów z nową kategorią, przedstawienie pełnej gamy smakowej produktów oraz naturalne powiązanie dipów z okazją do wspólnego spędzania czasu przy ekranie.

Silnym wyróżnikiem kampanii jest konsekwentne wykorzystanie kodów popkulturowych i filmowych. Inspiracją stały się charakterystyczne plakaty filmowe, recenzje oraz motywy znane z festiwali filmowych. Do projektu zaangażowano również twórców UGC, którzy odtwarzają scenki inspirowane znanymi produkcjami. Dodatkowym elementem aktywacji jest seeding wśród mikroinfluencerów oraz konkurs skierowany do odbiorców w mediach społecznościowych.

Zakres prac realizowanych przez KERRIS obejmuje przygotowanie konceptu kreatywnego, produkcję materiałów kampanijnych, współpracę z twórcami UGC, działania seedingowe wśród mikroinfluencerów, organizację konkursu oraz zakup mediów w kanałach social media.

– Launch nowego produktu to dla nas zawsze ekscytujące wyzwanie, zwłaszcza gdy możemy łączyć różnorodne formaty, kanały i popkulturowe inspiracje w spójną komunikację. W przypadku Lisner DIP dodatkowo od samego początku budujemy nową kategorię i osadzamy ją w codziennych rytuałach konsumentówmówi Anna Czubaszek, Dyrektorka Kreatywna w KERRIS.

::

KERRIS to niezależna agencja digital 360, jedna z najszybciej rozwijających się na europejskim rynku (FT1000, Deloitte Technology Fast 50) oraz najlepiej ocenianych (wyróżnienie „Wynik na medal” – Agencja Digital Roku 2024 według Media Marketing Polska) i największych w Polsce (ranking Interaktywnie). W ciągu 13 lat działalności agencja zrealizowała ponad 400 projektów na 12 międzynarodowych rynkach, za które otrzymała nagrody branżowe (Effie, Effective Media & Marketing Awards – EMMA, Innovation, Kreatura, Golden Arrow, Złote Spinacze) oraz dwukrotnie wyróżnienie Diamenty Forbesa. KERRIS łączy kompetencje performance marketingowe, strategiczne oraz kreatywne i wyróżnia się zrozumieniem technologii, komunikacji oraz biznesu. Współpracuje m.in. z markami, takimi jak: BNP Paribas, Bonduelle, delio, Elektrownia Powiśle, Honeywell, Hortex, Jan Niezbędny, Magda Butrym, Makro, Mola, Roche, SWISS KRONO, TAURON, Torf Corporation (Tołpa), a także z domami mediowymi i startupami.

Dodatkowe informacje na temat KERRIS można znaleźć na stronie: kerris.pl

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF