KERRIS rozszerza współpracę z Lisner po wygranym przetargu

Agencja KERRIS, po dwóch latach stałej współpracy z marką Lisner, wygrała przetarg na dalszą obsługę digitalową i rozszerza zakres działań. W ramach nowej umowy agencja wprowadza markę Lisner na platformę TikTok, otwierając przed nią nowe możliwości komunikacyjne.

W 2023 roku KERRIS zwyciężył w przetargu na kompleksową obsługę Lisner w mediach społecznościowych. Dotychczasowe działania obejmowały strategię komunikacji, moderację oraz prowadzenie kampanii reklamowych na Facebooku i Instagramie, a także współpracę z ambasadorami marki.

Teraz, w ramach rozszerzonej współpracy, agencja zajmuje się również zarządzaniem i prowadzeniem oficjalnego kanału Lisner na TikToku, co otwiera nowe możliwości budowania relacji z konsumentami i zwiększenia zasięgu marki wśród młodszej grupy odbiorców.

– Rozszerzenie współpracy to kolejny krok w umacnianiu obecności Lisner w digitalu i odpowiedź na dynamicznie zmieniające się trendy w komunikacji marek. Wprowadzenie Lisner na TikToka to dla nas ekscytujące wyzwanie i naturalny etap w ewolucji strategii digitalowej marki. Chcemy wykorzystać potencjał tej platformy, by w kreatywny sposób angażować odbiorców i budować społeczność wokół markiMaciej Makowski, Managing Partner w KERRIS Group.

***

KERRIS to niezależna agencja digital 360, jedna z najszybciej rozwijających się na europejskim rynku (FT1000, Deloitte Technology Fast 50) oraz najlepiej ocenianych (wyróżnienie „Wynik na medal” – Agencja Digital Roku 2024 według Media Marketing Polska) i największych w Polsce (ranking Interaktywnie). W ciągu 13 lat działalności agencja zrealizowała ponad 400 projektów na 12 międzynarodowych rynkach, za które otrzymała nagrody branżowe (Effie, Effective Media & Marketing Awards – EMMA, Innovation, Kreatura, Golden Arrow, Złote Spinacze) oraz dwukrotnie wyróżnienie Diamenty Forbesa. KERRIS łączy kompetencje performance marketingowe, strategiczne oraz kreatywne i wyróżnia się zrozumieniem technologii, komunikacji oraz biznesu. Współpracuje m.in. z markami, takimi jak: BNP Paribas, Bonduelle, delio, Elektrownia Powiśle, Honeywell, Hortex, Jan Niezbędny, Magda Butrym, Makro, Mola, Roche, SWISS KRONO, TAURON, Torf Corporation (Tołpa), a także z domami mediowymi i startupami.

Dodatkowe informacje na temat KERRIS można znaleźć na stronie: kerris.pl

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF