KERRIS w kampanii Qual’Italy promuje włoski region Piemont
Agencja KERRIS odpowiada za realizację kampanii Qual'Italy dla ENIT – Narodowej Agencji Turystyki Włoskiej. Działania mają na celu promocję Włoch, ze szczególnym uwzględnieniem regionu Piemont, jako niepowtarzalnej destynacji turystycznej.
W ramach tej kampanii, mającej na celu ukazanie bogactwa północnych Włoch, KERRIS zaangażowała dwoje znanych youtuberów: Kamila Cichockiego z kanału „Kamil in Travel”, specjalizującego się w treściach podróżniczych, oraz Beatę Borucką, znaną jako Mądra Babcia, twórczynię Silver TV, kanału lifestylowego dedykowanego osobom w wieku 50+.
Podczas wyjazdu do Piemontu w styczniu tego roku, twórcy mieli możliwość odkrywania i dokumentowania unikalnego dziedzictwa sztuki, historii, kultury i przyrody regionu. Efektem tej podróży jest innowacyjne interaktywne wideo opublikowane na YouTube, które umożliwia widzom wybór prezentowanych atrakcji.
Zobacz interaktywne wideo z kanału „Kamil in Travel”: https://www.youtube.com/watch?v=4DHcF0tCFsk
Zobacz interaktywne wideo z kanału Silver TV: https://www.youtube.com/watch?v=l1EVaYl64G8
Dzięki temu innowacyjnemu podejściu, łączącemu kreatywność z technologią, KERRIS ma za cel zaangażowanie internautów w interesujący i interaktywny sposób.
Influencerzy związani z kampanią promują również wyjazd na swoich profilach na Instagramie, publikując zapowiedzi oraz krótkie filmy typu reels.
KERRIS kompleksowo zarządza całą kampanią Qual’Italy, począwszy od strategii i kreatywnej koncepcji, przez współpracę z influencerami, aż po produkcję wyjazdu i koordynację tworzenia treści. Agencja jest także odpowiedzialna za kampanię performance, która obejmuje działania display oraz reklamy na platformach Meta (Instagram, Facebook).
***
KERRIS to niezależna agencja digital 360, jedna z najszybciej rozwijających się na europejskim rynku (FT1000, Deloitte Technology Fast 50) oraz najlepiej ocenianych (wyróżnienie – Agencja Digital Roku 2022 wg MM&P) i największych w Polsce (ranking Interaktywnie). W ciągu 11 lat działalności agencja zrealizowała ponad 400 projektów na 12 międzynarodowych rynkach, za które otrzymała nagrody branżowe (Effie, KTR, Innovation, Kreatura, Golden Arrow) oraz dwukrotnie wyróżnienie Diamenty Forbesa. KERRIS łączy kompetencje performance marketingowe, strategiczne oraz kreatywne i wyróżnia się zrozumieniem technologii, komunikacji oraz biznesu. Współpracuje m.in. z markami, takimi jak: BNP Paribas, Elektrownia Powiśle, SWISS KRONO,