KERRIS wygrywa przetarg na kampanię reklamową pizzy mrożonej Hortex
Agencja KERRIS, w ramach kolektywu Pragmatycy, zwyciężyła w przetargu na realizację kampanii digital dla nowej mrożonej pizzy Grande Appetito marki Hortex. KERRIS odpowiada za kompleksowe działania marketingowe online, które mają na celu zwiększenie rozpoznawalności nowości rynkowej oraz zachęcenie konsumentów do zakupu.
Kampania skupi się na podkreśleniu wyjątkowego smaku i jakości Grande Appetito – pizzy na grubym cieście, które jest puszyste w środku i chrupkie na zewnątrz, z sosem według własnej receptury oraz wysokiej jakości składnikami, dostępnej w trzech wariantach smakowych.
Działania digitalowe, obejmujące spoty reklamowe oraz komunikację w social media, mają na celu wzmocnienie pozycji marki Hortex na rynku mrożonych pizz.
***
KERRIS to niezależna agencja digital 360, jedna z najszybciej rozwijających się na europejskim rynku (FT1000, Deloitte Technology Fast 50) oraz najlepiej ocenianych (wyróżnienie „Wynik na medal” – Agencja Digital Roku 2024 według Media Marketing Polska) i największych w Polsce (ranking Interaktywnie). W ciągu 12 lat działalności agencja zrealizowała ponad 400 projektów na 12 międzynarodowych rynkach, za które otrzymała nagrody branżowe (Effie, Effective Media & Marketing Awards – EMMA, Innovation, Kreatura, Golden Arrow, Złote Spinacze) oraz dwukrotnie wyróżnienie Diamenty Forbesa. KERRIS łączy kompetencje performance marketingowe, strategiczne oraz kreatywne i wyróżnia się zrozumieniem technologii, komunikacji oraz biznesu. Współpracuje m.in. z markami, takimi jak: BNP Paribas, Bonduelle, delio, Elektrownia Powiśle, Honeywell, Hortex, Jan Niezbędny, Magda Butrym, Makro, Mola, Roche, SWISS KRONO, TAURON, Torf Corporation (Tołpa), a także z domami mediowymi i startupami.
Dodatkowe informacje na temat KERRIS można znaleźć na stronie: kerris.pl