KERRIS z nominacją w Global Agency Awards
Agencja KERRIS została nominowana jako Digital Agency of The Year w konkursie Global Agency Awards. O tytuł Digital Agency of The Year zawalczy 12 nominowanych agencji, między innymi z USA, Niemiec, Wielkiej Brytanii, czy Arabii Saudyjskiej, w tym KERRIS jako jedyna agencja z Polski. Ogłoszenie zwycięzcy nastąpi 15 czerwca.
Agencja KERRIS została nominowana jako Digital Agency of The Year w konkursie Global Agency Awards.
O tytuł Digital Agency of The Year zawalczy 12 nominowanych agencji, między innymi z USA, Niemiec, Wielkiej Brytanii, czy Arabii Saudyjskiej, w tym KERRIS jako jedyna agencja z Polski. Ogłoszenie zwycięzcy nastąpi 15 czerwca.
Global Agency Awards przyznawane są agencjom różnej wielkości na całym świecie, przekształcających branżę poprzez innowacyjne i angażujące strategie w zdywersyfikowanych kanałach marketingowych i w określonych obszarach specjalistycznych.
***
KERRIS to niezależna agencja digital 360, jedna z najszybciej rozwijających się na europejskim rynku (FT1000, Deloitte Technology Fast 50) oraz najlepiej ocenianych (wyróżnienie – Agencja Digital Roku 2022 wg MM&P) i największych w Polsce (ranking Interaktywnie). W ciągu 11 lat działalności agencja zrealizowała ponad 400 projektów na 12 międzynarodowych rynkach, za które otrzymała nagrody branżowe (Effie, KTR, Innovation, Kreatura, Golden Arrow) oraz dwukrotnie wyróżnienie Diamenty Forbesa. KERRIS łączy kompetencje performance marketingowe, strategiczne oraz kreatywne i wyróżnia się zrozumieniem technologii, komunikacji oraz biznesu. Współpracuje m.in. z markami, takimi jak: BNP Paribas, Elektrownia Powiśle, SWISS KRONO, TAURON, Roche, Honeywell, Bonduelle, delio, Torf Corporation (Tołpa), a także z domami mediowymi i startupami.