...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

Klarna głównym sponsorem Legia Ladies w 2024 r.

Przy okazji rozpoczęcia rundy wiosennej Orlen 1 Liga Kobiet, Klarna, globalna sieć płatności i zakupów wspierana przez sztuczną inteligencję, ogłasza kontynuację współpracy z Legią Ladies. Fintech pozostaje głównym sponsorem zespołu w sezonie 2023/2024.

„Współpraca z Klarną sprawiła, że Legia Ladies zyskała nową dynamikę. Cieszymy się, że na naszych strojach znalazło się logo partnera, który jest zainteresowany stałym rozwojem kobiecej piłki i chce w nią inwestować. Nieustannie chcemy podnosić jakość sportową. Zależy nam na popularyzacji piłki i budowaniu wyjątkowej społeczności wokół kobiecego futbolu. Naszym celem jest też pokazywanie siły kobiet w sporcie i przełamywanie barier. Pasja, jakość, rozwój – sądzę, że te wartości nieodmiennie łączą nas i Klarnę. Dlatego przedłużenie naszej współpracy to naturalny krok” – mówi Amanda Moura-Pietrzak, Dyrektor Operacyjny Legia Ladies 

„Jako marka mamy obsesję na punkcie naszych klientów. Dotyczy to także sportu. Chcemy umożliwić wszystkim dostęp do sportowych emocji, spełnianie sportowych marzeń i swobodę kibicowania ukochanym drużynom. W szczególności, gdy chodzi o sport kobiecy i kobiecą piłkę, która, choć bardzo zyskuje na popularności, nadal jest w Polsce mniej doceniana niż piłka męska” – mówi Agnieszka Jabłońska-Twaróg, marketing manager CEE w Klarnie.

 

Legia Ladies, rozpoczęła rundę wiosenną jako pierwszoligowy klub. 3 marca zawodniczki zadebiutowały w Orlen 1 Liga Kobiet, mierząc się z zawodniczkami Lecha Poznań. Podczas meczu piłkarki zaprezentowały się w nowo zaprojektowanych strojach w barwach klubu. Logo Klarny, jako głównego sponsora, zostało umieszczone na na froncie koszulek i pozostanie tam do końca 2024 r.

Zawodniczki przygotowywały się do rundy wiosennej w Legia Trening Center w Książenicach, gdzie dzięki współpracy z Klarną trenowały w tych samych warunkach, co męska drużyna Legii Warszawa. Bartosz Bibrowicz – szef sztabu medyczno-motorycznego – dostosował ich plan treningowy do specyfiki żeńskiego organizmu, uwzględniając m.in. cykl menstruacyjny. Sponsoring fintechu pozwolił też drużynie na zatrudnienie nowych utalentowanych zawodniczek, które dodatkowo mają wzmocnić zespół i przyczynić się do jego kolejnych sukcesów.

Debiut w rozgrywkach pierwszej ligi, zawodniczki uczciły krótkim wideo, który nawiązuje do nazwy drużyny i pokazuje, że prawdziwa „lady” jest silna, odważna, gra w piłkę nożną, walczy o swoje prawa i przeciwstawia się powszechnie przyjętym stereotypom.

W ramach współpracy, Klarna będzie obecna w mediach społecznościowych Legia Ladies oraz Legii Warszawa, a także na stadionie w dni meczowe. Logo marki jest eksponowane m.in. na bandach LED przy ul. Łazienkowskiej 3. Klarnę i Legię łączą także cele biznesowe. Od półtora roku usługa „Zapłać za 30 dni” dostępna jest na oficjalnej stronie z biletami Legii Warszawa oraz w fanstore Legii.

 

 

O Klarnie:

Od 2005 r. Klarna realizuje misję zrewolucjonizowania branży bankowości detalicznej. Dzięki 150 milionom aktywnych użytkowników na całym świecie i 2 milionom transakcji dziennie, Klarna spełnia zmieniające się wymagania konsumentów, pomagając im oszczędzać czas i pieniądze, jednocześnie lepiej zarządzać przepływem gotówki i podejmować świadome decyzje zakupowe. Już ponad 400 000 globalnych partnerów handlowych, w tym H&M, Saks, Sephora, Macy’s, IKEA, Expedia Group i Nike, zintegrowało innowacyjną technologię Klarny, aby zapewnić swoim klientom bezproblemowe zakupy online i w sklepach tradycyjnych. Zatrudniająca ponad 5000 pracowników Klarna jest aktywna na 45 rynkach. Więcej informacji na www.klarna.pl.

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF