Kolorowa kampania Bambino

2 731

Firma St. Majewski, producent kredek Bambino, z okazji swoich 125 urodzin zdecydował się na nietypową kampanię, której elementem był konkurs plastyczny, o motywie przewodnim „Kolorowy świat Bambino”. 125 najlepszych prac zostało umieszczonych na bilbordach w ośmiu polskich miastach.

Szkoły, które zgłosiły udział w konkursie otrzymały ozdobione rysunkami paczki zawierające przybory do pracy, a powstawanie części dzieł zostało uwiecznione na filmiku wideo. Marka spytała również młodych artystów o to, co jest najważniejsze w rysowaniu.

Billboardy z rysunkami dzieci będzie można oglądać do końca czerwca w Warszawie, Krakowie, Poznaniu, Łodzi, Gdańsku, Katowicach, Chorzowie i we Wrocławiu. Częścią kreacji jest przymocowana do tablicy billboardowej kredka Bambino, w skali 21:1, wykonana przez Biuro Podróży Reklamy.

Działania te są częścią kampanii „Kolory Każdego Dzieciństwa”, za której koncepcję oraz całościową realizację zarówno w obszarze offline, jak i online odpowiada agencja Biuro Podróży Reklamy. Kampania obejmuje takie działania jak: crowdsourcing, niestandardowe OOH, social media marketing i video advertising na YouTube. Agencja przygotowała również nowe jubileuszowe logo producenta. Marka wraz z agencją planują kolejne niestandardowe działania, które będą na bieżąco publikowane na profilu Facebook. Biuro Podróży Reklamy odpowiada za obsługę marki Bambino od lutego 2014 roku. Projekt realizuje Katarzyna Dyrcz.

Komentarze
Ładowanie...

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. AkceptujęDowiedz się więcej