Kolorowa kampania Bambino
Firma St. Majewski, producent kredek Bambino, z okazji swoich 125 urodzin zdecydował się na nietypową kampanię, której elementem był konkurs plastyczny, o motywie przewodnim „Kolorowy świat Bambino”. 125 najlepszych prac zostało umieszczonych na bilbordach w ośmiu polskich miastach.
Szkoły, które zgłosiły udział w konkursie otrzymały ozdobione rysunkami paczki zawierające przybory do pracy, a powstawanie części dzieł zostało uwiecznione na filmiku wideo. Marka spytała również młodych artystów o to, co jest najważniejsze w rysowaniu.
Billboardy z rysunkami dzieci będzie można oglądać do końca czerwca w Warszawie, Krakowie, Poznaniu, Łodzi, Gdańsku, Katowicach, Chorzowie i we Wrocławiu. Częścią kreacji jest przymocowana do tablicy billboardowej kredka Bambino, w skali 21:1, wykonana przez Biuro Podróży Reklamy.
Działania te są częścią kampanii „Kolory Każdego Dzieciństwa”, za której koncepcję oraz całościową realizację zarówno w obszarze offline, jak i online odpowiada agencja Biuro Podróży Reklamy. Kampania obejmuje takie działania jak: crowdsourcing, niestandardowe OOH, social media marketing i video advertising na YouTube. Agencja przygotowała również nowe jubileuszowe logo producenta. Marka wraz z agencją planują kolejne niestandardowe działania, które będą na bieżąco publikowane na profilu Facebook. Biuro Podróży Reklamy odpowiada za obsługę marki Bambino od lutego 2014 roku. Projekt realizuje Katarzyna Dyrcz.