Konkurs dla kreatywnych w kapciach i na kanapie!
6 października wystartował Young Creatives Eurobest – niezwykły konkurs w niezwykłych czasach. Młodzi adepci branży komunikacji marketingowej mogą wykazać się pomysłowością w odpowiedzi na prawdziwy brief klienta, a przy tym nie muszą wychodzić z domu, mogą zostać nawet w piżamie. Zgłoszenia przyjmowane są do 23 października.
W tegorocznej edycji zainteresowani zgłaszają się w 2-osobowych zespołach w jednej kategorii – Integrated. Udział w konkursie Young Creatives nie wymaga od uczestników znajomości obsługi programów graficznych, wystarczy mieć dobry pomysł i umieć go ciekawie przedstawić. Co więcej, zgłoszeni pracują wirtualnie (wykorzystując dowolny komunikator), łącznie z prezentacją swojego pomysłu.
Zgodnie z zasadami konkursu wszystkie zakwalifikowane do konkursu zespoły będą miały za zadanie samodzielnie przygotować projekt kampanii zintegrowanej w 48 godzin. Udział w konkursie jest szansą dla młodych kreatywnych, nie tylko na puszczenie wodzy wyobraźni, ale także na samodzielne zmierzenie się z realnym wyzwaniem firmy bądź organizacji reprezentowanej przez klienta.
Laureaci lokalnej edycji zaprezentują swój talent i pomysły podczas europejskich finałów Eurobest Young Creatives Integrated Competition.
Konkurs przeznaczony jest dla osób urodzonych po 30 listopada 1989 roku.
Formularz zgłoszeniowy: https://ktr.org.pl/formularz-zgloszeniowy-young-creatives-eurobest/
Organizatorzy: Young Creatives: Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, Klub Twórców Reklamy
Partnerzy: DCODE MEDIA, Lunapark, Upright Music
Współpraca: Anna Jędryka, Sek Corp
Szczegóły na: https://ktr.org.pl/yc-eurobest-2029/
Źródło: Informacja prasowa Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR