Konkurs KTR 2016 – trwa etap zgłoszeń
Chcesz zaistnieć i wypromować owoc swojej pracy? Do 29 lutego 2016 roku przyjmowane są zgłoszenia do konkursu KTR, organizowanego przez Klub Twórców Reklamy i Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR.
Konkurs skierowany jest do agencji ATL, BTL, PR, eventowych, marketingowych i interaktywnych, domów mediowych, studiów designerskich, graficznych i filmowych, agencji fotograficznych, domów produkcyjnych, studiów dźwiękowych oraz twórców działających samodzielnie w szeroko pojętej branży reklamowej. Zgłaszać się mogą osoby i podmioty z branży mediów i reklamy, których działania wpisują się w poszczególne kategorie i budują krajobraz komunikacji i marketingu w Polsce.
Kategorie
W tegorocznej edycji prace będą oceniane w 12 kategoriach:
- Kampania
- Film
- Druk
- Radio
- Media
- Active Advertising
- Digital & Mobile
- Design
- Fotografia
- Ilustracja
- Warsztat Audio / Video
- PR&Event
Po raz pierwszy prace będą oceniane w nowej kategorii PR&Event, stworzonej dla projektów marketingowych, które generują dialog z otoczeniem poprzez działania PR i/lub Event.
Jurorzy
Prace oceniać będzie osiem grup jurorskich, którym w tegorocznej edycji przewodniczą:
- Film, Druk, Radio, Kampania, Media – Asia Malinowska, Brain
- Digital & Mobile – Dawid Szczepaniak, VML
- Active Adverstising – Jakub Korolczuk, Grey Group Poland
- Design – Przemek Bogdanowicz, 2012 Agency
- PR & Event – Maciej Waligóra, DDB&tribal
- Fotografia – Wojtek Dagiel, LVOV
- Ilustracja –Przemek Truściński ,Trust
- Warsztat Audio/Video – Jacek Pawlak, Tenpawlak & company
::
Szczegóły na www.ktr.org.pl.